Gyn. gebeld

Hallo Meiden,

Wil even vertellen, dat ik toch de Gyneacoloog heb gebeld voor een nieuwe afspraak, ik wil een gesprek met haar aangaan. Ik wil dus niet tot april of mei volgend jaar wachten, ik wil dat ze ons nu verder helpen.

Ik kan na die HSG en Laparoscopie nu wel zogezegd geen belemmering meer hebben om spontaan zwanger te raken, maar waarom gebeurd er dan nu al weer maanden niets (vanaf Maart)

En ik vind het veel te lang duren zo.
Eer je dan weer aan de beurt komt voor volgende behandeling ( Wachtlijsten van hier tot gunter)

dus ik heb gebeld, en nu (pas) 28 oktober een afspraak. Ben benieuwd!

Heb ik nu goed gedaan, of ben ik toch nu nogal drammerig en had ik gewoon rustig moeten afwachten en maar moeten blijven oefenen!

Cynthia

Hee Cynthia,

Lekker assertief van je hoor!!
Tuurlijk heb je hier goed aan gedaan, als je er zelf geen werk van maakt doet niemand anders het voor je: well done grl.
Rond die tijd ga ik ook op voor mn 1e IVF dus we zitten weer in de lift!

Is jouw lekkere bruine huidje ook al aan het loslaten? Ik smeer me rot!

Groetjes, Suus

Hee Cynthia, net als suus vind ik het goed van je dat je voor jezelf opkomt. Je bent toch al wel iets langer bezig als een blauwe maandag (ken je die uitdrukking?) dus groot gelijk dat je niet nog eens zo lang wilt wachten.

Succes bij de gyn laat effe horen hoe het was....!

Liefs Molly.

Hoi Cynthia,ik denk dat je er goed aan hebt gedaan hoor!Ze hebben bepaalde tijden die ze in acht moeten nemen als er verder geen redenen zijn om niet zwanger te kunnen worden maar als je een beetje druk erop zet en je aangeeft dat je het geestelijk gewoon niet meer trekt zo lang te wachten dan kunnen ze je best eerder helpen,ik heb die ervaring zelf ook gehad.

Leuk weer even wat van je te lezen,hoop dat alles verder goed gaat.
Liefs
Snoop

Hoi Cynthia,

Ik geef je groot gelijk hoor! Ik bedoel je bent nu toch al weer een half jaar na je kijkoperatie en zo..... (als ik het tenminste goed begrijp) Ik denk dat ik ook zou proberen om in ieder geval het zaakje weer aan het rollen te krijgen, of zoals Suus zegt, onm het weer in de lift te zitten!!

Veel succes hoor!
Liefs,
Di

Terug
Bovenaan