Gyn geweest en datum inleiden is bekend

Hoi meiden.

Gisteren naar de gyn geweest, en hij was opeens heel anders aan het praten. Eerst was het nog zo dat het beter is dat hij lekker blijft zitten ondanks dat ons mannetje zo groot is en nu kwamen we gisteren binnen en meteen had hij het over toch eerder inleiden mmmmm.
Zo wisselend kunnen ze zijn, volgens mij hebben ze de VK aan de lijn gehad
Inwendig onderzoek gehad, en was nog weinig vooruit gegaan daar. Wel 1 cm ontsluiting, maar geen rijping en indaling. Weer gestript (maar geen resultaat)
Dus de datum is nu bekend. Volgende week zijn we papa en mama. Ook raar zeg.

Wie heeft er ervaring met de gel. Ik ga ervanuit dat we daar mee gaan beginnen, dit omdat het nog niet rijp is en ik geen effect heb op het strippen.
Hoe voelt het als ze dat gaan doen, wanneer merkte jij effect en hoe waren de effecten.

x yvonne

Fijn zeg dat ze hem toch gaan halen!
heb zelf geen ervaring met gel
had zelf infuus gehad maar dat doen ze volgens mij pas met 3 cm ontsluiting
volgens mij had Sweeticca ook gel gehad?

liefs jootje

hoi, einde in zicht en de weg ernaartoe bekend, wat zal dat rust geven

ik heb gel gehad, is iets hormonaals volgens mij want werkte direct
gerommel in buik, binnen 6 uur begonnen de lage rugweeen en 3 ur middags gel, 24 uur nachts al 1cm, want ik had echt nog niks
half 3 nachts wakker dwars door slaapmiddel heen met heftigere rugweeen
om 7 uur al4cm
9 uur volledig bijna
half 10 start persweeeen,
10 uur geperst en toen 10.20 was ze er met 2 weeen

heel snel dus, wist precies waar ik aan toe was met mijn lichaam. bij mijn vorige was ik uitgeput en ziek van de beenprik en kreeg ik amper iets mee

hopelijk werkt het bij jou ook zo goed
normaal ka nzijn dat je paar dagen over doet voordat het werkt en na 3dgn doen ze dan infuus en prikken uiteindelijk. reken dus wel op meer dagen
ik was erg snel

Terug
Bovenaan