gyn geweest

gisteren bij de gyn geweest was precies 36 weken en tja alles loopt gewoon super heb echt niks te klagen..... de gyn heeft gekeken naar het gewicht en het wordt een kleintje.... maar goed mn andere was ook 3325 gram dusja...
en binnen 10 minuten stond ik buiten met prikformulier...

kon ik bloed laten prikken ivm helpp bij de eerst moest daar gewoon 3 kwartier wachten grrr en een enorme blauwe arm... ook moest ik een potje plassen heellll handig als je niks ziet van ondere hahaha en mn zoontje stond erbij dus die moest mee de wc in whahaha

ik heb een afspraak over 2 weken ben dan al 38 weken.... we hebben het alleen niet over gehad wat ik moet doen als het eerder aankondigd.. zou het ook echt niet weten aangezien ik bij de eerste met 36 weken en 3 dagen al in het zkh lag...... maar goed het voelt niet alsof het eerder komt denk zelf echt dat ik de 40 weken uitdraag.....

groetjes daan

Nou, super dat alles op rolletjes loopt!
Wel vervelend dat wachten, vooral voor je zoontje. Gelukkig zit het er weer voor de komende 2 weken erop.
Ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen mocht het zich eerder aandienen. Gewoon bellen bij iedere twijfel, daar zijn ze tenslotte voor!

Succes met alles! Liefs, Nicole 38+5

Fijn dat de controles goed waren. Nu de bloeduitslagen nog. Op zich wel vreemd dat ie niet over de bevalling gesproken heeft nog. Gewoon bellen idd als het zover is. Succes!
x Taraneh

Hoi,

Gelukkig was alles goed.
Ik loop ook in het ziekenhuis maar krijg elke keer een andere, heb meer het idee dat je een nummer bent maar goed.

Ligt de baby al wel vast in de bekken?
Dat is wel handig voor als je vliezen breken dan weet je ook hoe of wat.

De tijd gaat erg snel nog even genieten van die buik

nee de baby ligt nog hoog... niet ingedaald maar zei ie hoeft niet omdat het een 2de is... maarja mn eerste is ook nooit ingedaald geweest want die lag in onvolkomen stuit......

nouja als het me van de week nog niet lekker zit bel ik gewoon hahaha

Fijn dat alles ok is. Lastig of niet ,dat potje. Had ik maandag ook, een deel ging ernaast..pff
Mijn uk zou ook niet ingedaald zijn, maar je hoort ook weleens dat het tijdens de bevalling nog kan, vooral bij een tweede.

fijn dat alles verder goed gaat nu de uitslagen nog, balen dat je zo lang moest wachten

Als je het niet vertrouwd mocht het beginnen idd gewoon bellen hoor, beter een keer teveel dan te weinig

Die van mij is ook nog niet ingedaald, maar kan idd gewoon tijdens de bevalling gebeuren, is gewoon te hopen dat de bevalling met weeen begint

Terug
Bovenaan