Gyn geweest...

Nou vandaag werd mijn baarmoeder ring er uit gehaald..en meteen getoucheerd..De baarmoeder is week maar geen ontsluiting nog..

Over inleiden ...ik heb gepraat als brugman..voor een data met 37weken (dat is de 11 e) maar nee hoor!
Woensdag terug komen en dan weer inwendig onderzoek , echo enz...en misschien dat ik volgende week donderdag of vrijdag ingeleid word...
Liever doen ze dit pas met 38 weken...

Ik word er zo moe van...ze zeggen wel..we kijken naar moeder en kind, maar als het er op aan komt kijken ze gewoon naar hoe je kids het doen..(en gelukkig doen ze het heel goed) en mijn mening word een beetje weggewuifd...

Dus we wachten gewoon weer af en ik hoop nog steeds op spontane bevalling...vooral nu de ring er uit is...

Afin..over 2 weken ben ik er zeker vanaf want dan ben ik over de 38 weken...

Hoi Marinde,

Ik vroeg me al af hoe het met je gaat!!Wat fijn dat de baarmoeder ring eruit is en hopelijk krijg je binnen enkele dagen spontane weeën, zodat je niet ingeleid hoeft te worden.
Jammer dat ze je niet eerder willen inleiden, maar ze kijken idd naar hoe je kindjes het doen.

Succes met de laatste loodjes. Ik moet volgende week nog 2 dagen werken en dan kan ik van mijn verlof genieten.

xxx

he nee dat is vervelend zeg, ze moeten ook wel een beetje naar de moeder luisteren hoor!

ik hoop dat de onderzoeken volgende keer wat "los" maken bij je

succes nog fff

Misschien een van de huis-tuin-keukenmiddeltjes om de bevalling te bespoedigen?
Had bij de 1e frambozenbladthee genomen, kwam idd eerder..Of het helpt weet ik niet, maar ga ik deze keer weer doen want kan in ieder geval geen kwaad.

Terug
Bovenaan