gyn geweest

Hey meiden,

Gister weer controle gehad bij gyn. Kleine doet t goed heeft t nog prima naar zijn/haar zin. Heb nog genoeg vruchtwater maar mag zondag weer naar t ziekenhuis voor een ctg. Er is op zich niks aan de hand maar gezien mijn voorgeschiedenis wilde hij dat graag dus zondagmiddag om 13u mag ik me melden. Kleine is nu om en nabij de 5 pond maar heel nauwkeurig kon hij niet meer meten omdat ie al heel laag ligt. Woensdag weer naar vk en zo gaan we lekker verder totdat ie zegt ik kom eruit hahah.

Ben nu nog ff lekker online aan t shoppen want ik heb leuke dingen gezien bij de babydump dus ik vermaak me wel.

xx

je bent er maar druk mee, maar alles is wel goed dat is lekker

geniet van je kleine in je buik en dan maar afwachten he

ik heb toevallig via mp contact met een vk, ze gaf me wat meer antwoorden dan mijn eigen, stelt ook wel ff gerust. toch wat meer gaan vragen bij mijn eigen. bleek dat ik dinsdag ipv donderdag controle heb, 2 dagne eerder dan gedacht hihihi blij toe

Ach ja zo blijven we bezig he haha. Maar goed de eerste was zo vroeg en zo klein dat ik allang blij ben dat deze groter is en dat ik verder loop ondanks de pijntjes die nu komen. Die laatste weken houden we ook nog wel vol.

xx

Terug
Bovenaan