Gyn geweest

Hallo even een update van mij.
Ben vandaag bij de gynaecoloog geweest.
De placenta ligt tegen de achterwand een beetje laag maar niet voor de "uitgang" gelukkig.
Mijn baarmoedermond was 4.1 cm wat goed is.
Er was nog wel een bloedprop te zien in de baarmoeder. Maar dit is oud bloed dus op zich ook geen ramp. Maar dit zal dr nog wel uit komen waarschijnlijk. Ik verlies idd nog steeds oud bloed.
Volgens de gyn heb ik we een licht verhoogde kans op een vroeg geboorte. Moet je denken aan een paar procent meer dan een "normale" zwangerschap. Iets om in de gaten te houden maar niet om je druk te maken.
Al met al ben ik erg blij met de uitslag. Dus ik kan van de week weer lekker aan het werk :)

Oh gelukkig zeg!!
Ergens ook wel goed om te horen dat bloedverlies dus niet meteen het allerergste hoeft te betekenen.

Nou idd gewoon nog steeds rustig aan doen en langzaam weer wat vertrouwen krijgen dat t gewoon goed zit.

Heb je nu extra controles ofzo?

Liefs mama3007

Ze konden nog steeds niets zeggen over de oorzaak. Wel irritant dat ik ook nog steeds (oud) bloed verlies. Ben er nu na anderhalve week wel een beetje klaar mee. Maar goed, belangrijkste is dat met beeb alles in orde lijkt! X

Terug
Bovenaan