gyn wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

vorige week via de HA een verwijzing naar de gyn gehad. woe 20 juni naartoe (alleen)

Gisteren op dag 82 of 83 ofzo... is mijn ongi begonnen.
Gisterochtend helemaal opgelucht en happy om aan een nieuwe ronde te kunnen beginnen. Tegen 12 uur werd dit niet meer zo, want ik werd misselijk en knallende buikpijn (li). Dit hield 2,5 uur aan. Ik was aan het werk en kon dus ook geen paracetamol innemen of kruik gebruiken. :'(

Gisteren en vandaag komt er erg veel uit. vooral als ik dan weer even buikpijn heb, dan komt er heel veel slijm. (lange draden)

sorry, is een erg vies praatje.

Vannacht de halve nacht wakker gelegen puur om het feit, dat de HA niet persé heeft gezegd dat ik alleen mocht gaan als er dan nog steeds geen ongi was. Wel als reden van doorverwijzing natuurlijk: 'menstruatie die uit blijft bij een kinderwens'.

Nu heb ik liggen nadenken, ga ik wel of niet volgende week naar de gyn?

Eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd wat dit met de komende ronde gaat doen/worden? Kan dit vaker voorkomen? Ligt hier alsnog niet een afwijking onder? Zit li niet verstopt of iets, aangezien ik juist ergens eind maart li mijn ei ook voelde... maar dat het dan niet doorzet...

Denk eigenlijk niet dat een HA deze vragen kan beantwoorden... moet ik de HA nog op de hoogte brengen van deze verandering?

Jullie iedeëen hoe ik nu verder zou kunnen handelen?

Ben wel heel erg blij dat het wachtbankje nu eindelijk is opgehouden.... maar ook zo benieuwd naar de nieuwe ronde. en ik wil het echt niet rustig aan doen... geen rustpauze inlassen terwijl mijn man dat wel een beetje heeft. Dat er nu zoveel emoties door mijn lichaam zijn gegaan en mijn lichaam zo onder druk heeft gestaan van wachten op uitslagen...

ik zou zeker naar de gyn gaan.
je hebt 82 dagen moeten wachten op een menstruatie.
zijn rare cyclussen.
laat het maar gewoon even checken.

je hebt echt een reden om de gyn te bezoeken hoor.

schrijf alles op wanneer je je menstruatie is geweest.
hoe deze laatste menstruatie is geweest.

succes.

Gewoon naar de gyn gaan...
Een cyclus van 82 dagen is natuurlijk niet normaal...
De gyn zou nu meer weten/kunnen dan de ha...

Succes meid

Liefs cloewja (nov.mama)

Gewoon gaan! Ik zat in hetzelfde schuitje...... In nov zei ha als je cyclus in dec niet normaal is dan maak je afspraak met de gyn. Kon in jan terecht en wat denk je had ik net een mooie cyclus van 35 dagen....... Heb ook heeeel erg getwijfeld maar ben toch gegaan. Dacht ze stuurt mij vast weg maar nee..... Kreeg een echo en er werd pcos vastgesteld. Was zo blij dat ik gegaan was werden allerlei onderzoeken gedaan terwijl we pas 7 maanden bezig waren.

Echt gaan dus wegsturen kan ze je altijd als er niks aan de hand blijkt te zijn!

Dankjulliewel!

Ik heb al een lijstje met hoe het vanaf aug gaat met de menstruaties, deze zal ik weer uitprinten. En uiteraard eerst even bijwerken. ;)

Als ik binnen nu en ong. 9 weken niet zwanger raak zou ik toch doorverwezen worden. Want ik ben 12 aug 2011 gestopt met de pil. Dat was de eerste pilloze dag. Dus daarom....

82 dagen. ik zit het voor mijzelf al wel af te wimpelen. Ach een keer een ronde overgeslagen. Aangezien ik namelijk tussen de 36 en 42 dagencyclus heb sinds aug. Zou het wat zijn???

Baal nu vooral eigenlijk omdat ik nu totaal geen idee heb wanneer nu de klusmomenten kunnen zijn. :'(

Dankjewel Beauty, wat fijn om dit te lezen. Dat de gyn jouw niet heeft weggestuurd.

Dat terwijl deze ronde in het begin zo goed liep! mijn ei gevoeld, ong. 5 dagen daarna een kleine bloeding gehad. (innesteling) en 2 testen die beiden negatief waren. Toen heb ik mij er al wel bij neergelegd.
Daarna kwam toen bloedonderzoek en de echo...

Mijn man vroeg daarnet via de SMS. En hoe waren de reacties op het forum? Wel of niet gaan? Ik moest zo ontzettend lachen. Heb hem dat eerst laten weten en ben toen pas naar het forum toe gegaan... heb hem dit laten weten, maar hij heeft nog niet kunnen reageren. Waarschijnlijk zat hij daarnet te eten en hoort hij nu zijn SMSgeluid niet. Zo lief, dat hij er naar vraagt hoe het forum erover denkt.

haha iid schattig dat hij vraagt wat het forum vind :)

maar gaan dus ....

Gaaaaaan!!!!! Zo''n cyclus is niet normaal en aangezien je huisarts toch al een beetje vreemd reageerde, ben jij bij een gyn veel beter op je plaatst. Zeker met de voorgeschiedenis van je moeder. Beter dat hij je goed nakijkt dan aan blijven modderen.

In ieder geval heel veel succes volgende week. De verwijsbrief heb je nu toch al.

Terug
Bovenaan