gyn

Hallo allemaal, A.s. woensdag moeten we voor de eerste keer naar de gyn. Kan iemand mij vertellen wat ik van zo'n bezoek kan verwachten?
We zijn bezig met ronde nr. 15.

Hoi Patty,

Wat spannend he? Ik ben 19 april voor de eerste x bij de gyn geweest. Bij mij is er bloed geprikt en mijn vriend zijn zaad wordt onderzocht. Mijn gyn vroeg eigelijk niet zoveel en zij dat hij uit mijn bloed al een hoop info kon halen en 10 mei krijg ik de uitslag en dan zou hij ook een inwendige echo maken!!

De reden dat ik naar de gyn moest is mijn onregelmatige en lange cycles na het stoppen van de pi in Juni vorig jaar!

Ik was wel blij dat mijn vriend mee was, want die wordt nu ook meteen gecheckt!!

Suc6

liefs moi

Hoi patty, de eerste keer naar de gyn werden ons een hoop vragen gesteld. Bijv. hoe lang is je cyclus, regelmatig, voel je je eisprong, overgangs leeftijd van je moeder, moeite met sexs, enz enz. Toen kreeg eerst mijn man een lichamelijk onderzoek,(zaadballen wel ingedaald e.d) daarna kreeg ik een inwendig echo baarmoeder en eierstokken werden bekeken. Er werd bij mij bloed geprikt en mijn man moest in die week zijn sperma inleveren. Ik hoop dat ik je vraag goed heb kunnen beantwoorden en of het duidelijk is. Ik weet natuurlijk niet hoe het bij jou zal gaan! Succes laat je weten hoe het is gegaan?

liefs molly,

hi patty
ik ben vorige week vrijdag naar de gynaecoloog geweest voor de 1e keer.
we proberen ander half jaar al zwanger te raken.
ik heb een uistrijkje gehad en een inwendige echo.
ook moest ik bloed prikken.
mijn man moest zijn zaad inleveren om te kijken of dat goed is.
bij mijn volgende cyclus moet ik tussen dag 10 en 14 weerkomen en dan krijgen we van alles de uitslag
maar dat kan bij iedereen wel weer anders zijn natuurlijk.
succes en laat je weten hoe het afgelopen is.
liefs sandra

Bedankt voor jullie reactie hoor!
Ben zeer benieuwd en kai zenuwachtig, aan de ene kant ook wel wat teleurgesteld ik had gehoopt dat het allemaal op een natuurlijke weg zou gaan.
Maar ja!

Terug
Bovenaan