gyn

Hallo allemaal, Is er na 30 juni niemand meer op het forum geweest? of zit het forum vast?
Ik ben bang dat zwanger worden er voor mij even niet inzit. Ik verloor steeds bloederig slijm dus naar de huisarts, die heeft gekeken en me er bij de gyneacoloog nog tussengepropt deze week. Teleurstelling, ik ben heel benieuwd wat er vandaag uitkomt.
hoop dat we gauw weer kunnen proberen. want mijn ha zei dat zaadcellen niet tegen bloed kunnen dus zo lang ik bloed verlies lukt het niet, jammer, we zaten net in onze klusperiode.
lies
 
Hoi Lies
over welk forum heb je het nu? dit forum loopt als een trein, ikzelf ben daar minstens drie keer per dag.
Heel veel succes bij de gyn. vandaag.

Jeanette
 
Hoi Lies.
Ook ik zit inmiddels zo'n 3 keer per dag op het forum (wat een verslaving zeg!) en het loopt inderdaad als een trein hoor. Veel succes bij de gyn.van de week.
Liefs Mutsie
 
Hoi Lies,
Misschien ga jij op tijden naar dit forum als iedereen een beetje de kans heeft. Zoals onder de middag, of na het avond eten. Dan heb ik het idee dat er teveel mensen tegelijk willen. Dus als je het wat later probeert lukt het misschien wel. Maar ook voor mij is dit echt een verslavende site. Dit is vandaag al de tweede keer.
Maar ik wens je ook succes bij de gyn. en hoop dat er wat duidelijkheid voor jullie komt.
Groetjes Nance
 
Terug
Bovenaan