gyn

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben net naar de gyn geweest om te kijken hoe het met mijn eitje zit en hij staat nu op springen dus nu hebben we huiswerk meegekregen!!! we moeten het nu iedere dag doen en dan moet ik 7 jan weer laten prikken het progesteron en dan moet ik 15 jan weer teug komen en dan gaat hij gelijk kijken of ik zwanger ben en zoniet dan gaan we weer verder kijken wat er dan gaat gebeuren dat weet ik niet maar dat zien we dan wel, maar we weten nu in ieder geval dat ik nu een dezer dagen mijn eisprong heb dus de kans is nu iets meer als dat je helemaal niks weet , ik laat snel weer iets weten,
groetjes wendy

Hoi Wendy

Wat fijn dat je nu weet dat deze week dé week is!
Gek eigenlijk he, je leest overal dat je om de dag moet klussen en jullie krijgen van de gyn mee dat je deze week iedere dag moet klussen. Zo zie je maar dat je het nooit weet.

Waren  jullie al lang bezig voordat jullie naar de gyn mochten?

Liefs Jessy

Klinkt positief!!!  Nou klus ze zal ik dan maar zeggen... Liefs Lientje

hallo ja wij zijn nu 23 maanden bezig, maar ik moet wel zeggen dat we al een gezonde dochter van 4jaar hebben , en ons eerste kindje hebben we bij een zwangerschap van 26 weken af moeten geven, maar nu na 18 maanden had ik zoiets van dit is niet goed dus zodoende mochten we bij onze eigen gyn terug komen en ook als ik nog ooit zwanger raak dan moet ik perse bij hem komen hoe goed het ook allemaal loopt!!! dat is wel een fijn gevoel, maar ik moet nu op houden met schrijven want ik moet gaan klussen!!! grapje   , tot de volgende keer als ik weer meer weet

Terug
Bovenaan