gyn

Hallo allemaal,
Ik heb een vraag als we voor eind augustus niet zwanger zijn wordt ik door verwezen naar de gyn. Wie kan mij vertellen wat mij de eerste keer te wachten staat en moet mijn vriend dan ook mee of is de eerste consult puur voor mij.

Veel liefs

Hoi Anoniem,
ja bij mij moest mijn partner meekomen. Je krijgt dan een oriënterend gesprekje, en eventueel een echo. In het gesprek worden diversen vragen gesteld over je verleden familie en dergl. Je partner moet zijn zaad inleveren voor de volgende afspraak en jij moet bloed laten prikken. vervolgens loopt alles vanzelf, maar ik heb ewl gemerkt dat de onderzoeken per ziekenhuis verschillend zijn.
Ik wens je veel suc6, en hoop natuurlijk dat je gewoon spontaan zwanger bent voor augustus.
Ik hoop dat je wat wijzer bent geworden, als er vragen zijn kun je ze me altijd stellen natuurlijk
veel liefs Ang...

hoi anoniem

ook ik heb het zo ervaren als ang zegt. en al zou je gyn niet specifiek vragen of je partner mee komt, dan is het voor jullie allebei prettig/leerzaam. ik vind het altijd erg prettig als mijn vent meegaat, je doet dit toch samen, dus ook alle afspraakjes bij de gyn. mijn vriend wil dit ook graag en daar ben ik erg blij mee!

succes
xx kimpansee

Hoi Anoniem,

Wij hadden dus gisteren onze eerste afspraak bij de gyn en mijn man is wel meegeweest. Is inderdaad wel verstandig aangezien hem oko vragen worden gesteld over zijn medische geschiedenis enzo. En vanmorgen mocht hij al een potje inleveren met zaad. Zodat bij het volgende bezoek aan de gyn deze gegevens al bekend zijn. Het bloedprikken bij mij is uitgesteld, aangezien in de 21e dag al voorbij was.
Ik hoop dat je iets hebt aan deze info.
Ook dat je natuurlijk zwanger bent voor augustus!
Liefs,
Di

Terug
Bovenaan