hallo allemaal, ik wil even mn gyn-ervaringen kwijt. heb ze de hele dag niet kunnen vertellen op mn werk!!! ik had dinsdag (op dag 14/15) een bloeding gehad en was ook bang dat t met de endo weer fout ging aangezien ik af en toe pijntjes heb. ik heb al eerder tussentijdse bloedingen gehad en was opgelucht te horen dat deze bloeding dezelfde oorsprong heeft. iets met de mond van de baarmoeder die in de cyclus naar buiten komt en dan kwetsbaar is. ook zit er een soort plekje die kan gaan bloeden. dit kan ook spontaan gaan bloeden, dus zonder eerst te klussen. gek he? maar niet erg ofzo. het kan ook aangestipt worden (dichtgebrand) maar t hoeft niet en ik vind dat nu ik zwanger wil worden een beetje eng dus leef maar gewoon met het risico van een plotselinge bloeding (is leuk als je ergens bent...) over de endo zei hij dat t natuurlijk heel goed mogelijk was dat t weer opspeelt maar dat ik heel erge pijn moet hebben voor ze gaan kijken. ze kunnen er namelijk toch niks aan doen behalve hormonen die de cyclus stoppen en dat is natuurlijk niet handig als je zwanger wilt worden... afwachten dus, bahbah. maar wie weet ben ik wel zwanger voor t echt heel erg wordt dat zou fijn zijn. als ik niet zwanger wordt gaan ze over een half jaar kijken (momo, kimpansee weten jullie hoe? want nu kon hij niet veel zien met de inwendige echo...) kijken ze dan in je bloed? en als t dan alweer te erg is moet ik naar de ivf...gelukkig is er dan ook nog kans!
hij kon trouwens zien dat mn eitje was gesprongen en zei dat het slijm elke maand anders kan zijn en ook bij iedereen anders. ik had vanmorgen ook nog geen hoge temp dus die gaat ook waarschijnlijk pas later... hij zei ook dat de test staafjes best betrouwbaar zijn en dat ze dat in t ziekenhuis ook gebruiken, of de echo natuurlijk...
Nou, al met al vind ik t toch fijn om te weten dat de bloeding niet met de endo te maken heeft en mn eisprong gewoon goed is en weer op gang.
Ben trouwens vergeten te vragen of iui niet iets voor ons is, maar wil ook eigenlijk een paar maanden zo proberen. maar t knaagt toch wel een beetje, dat nu t nog goed is ik misschien de kans groter moet maken door iui. Maar dat is meteen weer zoveel ziekenhuis bezoek en ik heb t best zwaar gehad met de drie maanden zoladex, ik heb wel een beetje rust nodig. dus gewoon afwachten tot de nod. de 22e denk ik. kimpansee doe je met me mee? en wie nog meer? cynthia, jij hebt toch ook net je ei gehad? nou ja, niet dat er veel valt te doen, wachten eigenlijk. denken jullie dat vanavond klussen nog een keer zin heeft??? ik ben eigenlijk een beetje moe............
nou dames, ik hou op met neuzelen,
veel liefs, lis
hij kon trouwens zien dat mn eitje was gesprongen en zei dat het slijm elke maand anders kan zijn en ook bij iedereen anders. ik had vanmorgen ook nog geen hoge temp dus die gaat ook waarschijnlijk pas later... hij zei ook dat de test staafjes best betrouwbaar zijn en dat ze dat in t ziekenhuis ook gebruiken, of de echo natuurlijk...
Nou, al met al vind ik t toch fijn om te weten dat de bloeding niet met de endo te maken heeft en mn eisprong gewoon goed is en weer op gang.
Ben trouwens vergeten te vragen of iui niet iets voor ons is, maar wil ook eigenlijk een paar maanden zo proberen. maar t knaagt toch wel een beetje, dat nu t nog goed is ik misschien de kans groter moet maken door iui. Maar dat is meteen weer zoveel ziekenhuis bezoek en ik heb t best zwaar gehad met de drie maanden zoladex, ik heb wel een beetje rust nodig. dus gewoon afwachten tot de nod. de 22e denk ik. kimpansee doe je met me mee? en wie nog meer? cynthia, jij hebt toch ook net je ei gehad? nou ja, niet dat er veel valt te doen, wachten eigenlijk. denken jullie dat vanavond klussen nog een keer zin heeft??? ik ben eigenlijk een beetje moe............
nou dames, ik hou op met neuzelen,
veel liefs, lis