gyn

Hallo meiden,

vorige week ben ik naar de gyn geweest. Het komt erop neer dat hij met terugwerkende kracht niet veel kan zeggen over de positieve zwangerschapstesten en het snel daarna weer bloeden.
We gaan dus gewoon door waar we vorige keer gestopt waren: 2de test na samenleving (1ste was negatief) en daarna een baarmoederfoto. Het zaad van mijn vriend was helemaal top, dus daar kan het niet aan liggen.
Inmiddels ook weer ongesteld geworden. Nou ja, ik wist het wel dus het was verder geen schok.

Ben het nu ook zo zat, dat wachten en wachten en tellen en hopen en plannen, dat ik zoiets heb: ik zie het allemaal wel. Ik ga er niet meer op wachten. Niet meer wanhopig mee bezig zijn (klinkt stoer hè).
Ik ga nu eerst een andere baan zoeken en daar even wat energie in steken. In mijn huidige baan zit ik ook alleen maar ongelukkig te zijn en dat helpt volgens mij ook niet echt mee.

Dus: op naar ronde 16!

Hebben jullie ook stiekem wel eens de wens dat je helemaal geen kinderwens zou hebben. Net als een vriendin van mij, die zo lekker "zorgeloos" erop los leeft?

Iedereen succes!

Liefs
Anne

Hee Anne,

Ik zou dat ook weleens willen ja.... niet de spanningen en onzekerheid die het elke maand weer met zich meebrengt...

Ik ben op het moment weer lekker op mijn NOD aan het wachten...pfffffff...

Ik word GEK!!!

Liefs Lill

Hai Anne,

Fijn om weer wat van jou te lezen!
Die gyn. had dus weinig nieuws voor je...zij weten het soms ook niet dat blijkt en het valt ook niet altijd te verklaren natuurlijk.

Ik herken dat 'zorgeloze', ik zei dat toevallig laatst nog tegen mijn man. Meer van mannen hebben weer andere 'problemen', maar in elk geval geen biologische klok!!

Goed van je dat je er weer positief tegenaan gaat! En dat je zelfs voor een andere baan gaat! Nu begint de markt weer aan te trekken, wie weet meid!
Een goede afleiding kan ook een erg goede invloed op je humeur en de rest hebben.

Wanneer gaan jullie verder met die
2de test na samenleving en de baarmoederfoto? Wel erg positief hoor dat het zaad van je vriend superzaad is! Gelukkig heeft mijn man ook erg goed zaad en da's toch alweer een zorgje minder.

Kop op he!
lfs. Suus

Heee Anne,
Ik zou heel graag willen dat ik het gevoel van mijn kinderwens uit kon zetten, wat een rust zal dat geven.....Helaas werkt dat niet zo.
Ik ben ook weer ongi geworden, weer een weekje rust.
Succes verder meid.
Groetjes Els

Terug
Bovenaan