gyn

Hoi meiden,
Gisteren ben ik bij de gyn op nacontrole geweest na mijn curettage van 6 januari, en alles was oke, hij dacht al dat ik wel veel zou gaan vloeien.
Verder zei hij dat we in aanmerking komen voor chromosomen onderzoek ( dit was niet mijn eerste miskraam)
en evt een kijkoperatie van mijn baarmoeder, omdat ik na de bevalling van mijn zoontje een infectie heb gehad.
Maar ja wat is wijsheid he, het kan natuurlijk ook steeds domme pech zijn geweest, het is best wel moeilijk.
Hij vond het erg snel dat ik alweer ongi was geworden, na 4 weken al en na 4 dagen helderrood bloedverlies is het nu vandaag weer over?? Herkennen jullie dit??
Of kan dit nog vloeien zijn nav de curettage??
In ieder geval willen we er nu weer voor gaan.
En we denken nog even na over de geboden onderzoeken, maar eerst hebben we feest want onze kanjer( Daan) wordt morgen alweer 1 jaar!!!!
Voor degene wie de NOD erg dichtbij komt, veel succes en sterkte!!!!
Liefs Annemarie

Hoi Annemarie,

Gefeliciteerd met Daan!

Op 20-12 heb ik een mk gehad en op 20-1 was ik ´gewoon ´ ongesteld en inderdaad ook maar een dag of 4. Mijn cyclus was voor mijn zwangerschap 31 dagen en hopelijk is dit direct weer goed gegaan.....

Ik heb deze maand een inwendig onderzoek gehad en de gyn gaf aan dat het allemaal mooi schoon is en dat gaf een erg prettig gevoel.

X
Syl

Hoi Annemarie,

Bij mij was het ook een dag over en dan begon het vloeien steeds weer. Het schijnt erbij te horen.

Ik wil je nog ff een hele fijne dag wensen morgen met Daan, gefeliciteerd alvast en sterkte met alles.

LIefs Po

Terug
Bovenaan