Gyn

A

Anoniem

Guest
Vandaag al voor de derde keer deze week naar de gyn geweest. De tweede eisprong meting uit laten voeren en de gyn heeft gelijk gechecked of er uberhaupt nog eicellen in aanleg aanwezig zijn. En ja die zijn er, niets beschadigd, alles heel en alles werkt. Alleeen... mijn cyclys is later dan gemiddeld. Volgens de predictor had ik zondag mijn eisprong moeten hebben en wat blijkt. Mijn eiblaasje is pas 14 mm en springt dus pas woensdag of donderdag. Toch fijn om te weten. Nu kunnen we gericht klussen. Volgende week moet ik mijn progetron nog laten prikken en de week erna al de uitslag bij de gyn. Gaat echt razend snel.
Maar wel in overleg besloten dat ik geen verdere stappen als iui of ivf ga ondernemen. Veel te belastend emotioneel en psychisch.
Veel stappen gemaakt en veel te verwerken. Maar wel op een hele positieve manier.

Tja, de mindere kant was wel dat ik een mamma tegenkwam in het ziekenhuis die ik kende van het ouder en kind zwemmen met mijn dochter van 2, die helemaal happy was en 10 weken zwanger. Dat blijft gevoelig. Andere kant, de gyn gaf mij goede kans om zelf zwanger te worden nu ik mijn cyclus ken.

Dat ken ik ja, dat je steeds weer geconfronteerd wordt met mensen in vergelijkbare situaties, die (weer) zwanger zijn. Erg frustrerend en moeilijk om blij te blijven doen. Wij worden nu voor de tweede cyclus gecontroleerd oa. omdat mijn progesteronwaarden laag waren. Hoop dat daar bij jou niks uit komt ;-)

Wel super dat je nu te horen hebt gekregen dat je ei later ligt. Misschien is dat dé info om zwanger te worden ;-)

Succes weer! Wenser

Idd goed nieuws dat alles nog naar behoren werkt.. ;-) Hoop mee op een spontane zwangerschap. Enne, klus ze aankomende week!!

Liefs M

Terug
Bovenaan