Gynacoloog

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ben net terug van het ziekenhuis.
Ze hebben net een echo gemaakt en zagen dat mijn eitje nog niet helemaal rijp was. Ze verwachten dat dat over 4 dagen is.

Verder heeft ze wat slijm afgenomen (sorry voor het detail)en dit heeft ze onder de microscoop bekeken. Ze zag heel mooi dat de zaadjes van mijn vriend aan t zwemmen waren. We mochten zelf ook even kijken, echt raar om dat te zien......

Ik moet nu terug komen als ik mijn volgende menstuatie heb, op de 3e dag en de 14e dag. Heb weer 5 tabletjes Clomid mee gekregen die ik dan ook moet slikken. Als ik terug kom, gaan ze weer een echo maken en kijken wanneer het eitje springt. Dus ben beniewd.

Maar eerst nu lekker naar Turkije!!!! En wie weet (omdat t eitje nog niet is gesprongen) kom ik wel terug met goed nieuws......

Sanne ik ben blij dat het is mee gevallen bij je. He je vriend moet nog een keer?? Het is toch goed dat er zoveel zit.....of denk ik dan weer verkeerd????

Nou meiden....ga ff beginnen met mijn koffer pakken. Morgen komt ik nog even voor ik ga online en dan vlieg ik lekker naar de zon toe!!! (ik zal ook wat zonnestraaltjes jullie kant opsturen!!!)

Doeg Flower

Hey!

Fijn dat er aktie wordt ondernomen!
hopelijk gaat het nu snel lukken...
Veel succes ,maar nu eerst genieten van je vakantie!
Veel plezier!

Ginger

Hi Flower,

Goed om te horen dat er nu dingen voor je gaan gebeuren. Lijkt me inderdaad tof om die zaadjes zo te zien zwemmen, zag je echt dat zwieber staartje of is het te klein en zie je alleen maar iets bewegen?

Het kan nu toch al raak zijn als je ei binnenkort goed is en die een zaadje tegenkomen dan hoef je toch niet meer met die nieuwe clomid te beginnen of moet je eerst afwachten of je ongi wordt en dan die nieuwe clomid of hoe zit dan nu precies?

Heel veel plezier en zonneschijn in Turkeij!

groetjes: Chili x

Hoi meid...
even afwachten dus......ga je lekker op vakantie....geniet ervan!!!!!
Je hoort wel weer van me als je terug bent

xxx sanne

Terug
Bovenaan