gynacoloog

A

Anoniem

Guest
hier ben ik er even weer
ik wil even laten weten dat het zover is gekomen dat ik eindelijk   morgen naar de gynocoloog mag gaan . ben wel heel erg zenuwachtig wat er   allemaal gaat gebeuren
wie weet er nog meer hierover ?

hoi,
maak je niet te druk.
bij ons werden er alleen vragen gesteld over cyclus en eventuele afwijkingen etc.
omdat mijn eisprong een week later is, mocht ik deze week terugkomen. ik heb mijn verhaal net geschreven bij het andere forum (als zwanger worden langer duurt)

kijk daar maar even, succes

groetjes Ruby

he meid...

ik kan je er ook niks over vertellen...ik mag begin april vh eerst heen (ook hartstikke zenuwachtig hoor!!!!) denk zelf ook wel dat ze eerst van alles willen weten van je!!!! vaak zie je er van te voren zo tegen aan dat als het voor bij is dat je denkt: was dit het nu?
ik wil je ff heel veel succes wensen voor morgen (of vandaag inmiddels?) en maak je niet druk hoor... komt goed!!!! laat je het me ff weten hoe het ging? ga je alleen trouwens?

liefs cenn

hey
bedankt voor jullie reactie
nu ben ik wel iets rustiger   nu dat ik   jullie reacties heeft gelezen
gaan ze daar ook een inwendige echo maken???? en als ik mag weten hoe lang zijn jullie al bezig?
ik ben   in april 24 maanden (niet normaal ) ik heb al een kindje van 3 en toen ging het echt heel makkelijk binnen 4 rondes was het al raak   , is wel vreemd he? maar ja morgen gaan we meer weten hoop wel dat alles goed is   met mij en vriend .  
ik laat jullie morgen iets weten
jullie ook succes

al dik anderhalf jaar ben ik bezig!!! ook lang... en word inmiddels ook helemaal gek erbij... wil zooooooooooo graag!!!! ma ja wie niet?
he succes morgen   en ik hoor het wel

zet em op!!!!

xxx

Terug
Bovenaan