gynacoloog

A

Anoniem

Guest
hier ben ik er weer

net zoals ik vorige week had geschreven dat ik vandaag naar de gynacoloog moet
voor een inwendige echo . willen jullie voor mij duimen dat alles goed in orde is ?   ik ben heel erg bang ik weet hniet hoe dat komt maar ik ben echt nerveus vandaag
ik laat jullie straks even weten hoe het ging
alvast bedankt   voor de genen die voor mij gaat duimen

xxxx groetjes en tot later

Hoi Jantje.

Ja ik duim voor je en laat je wat weten vandaag. Succes en denk aan je.

Liefs van Shirley

ik duim ook voor je meid!!!!!!!!!!! heeel hard... komt wel goed... ik snap je hoor... ik moet zelf ook binnenkort heen,ma ben ook bloedje zenuwachtig!!!

succes daar en kop op!!!

vergeet niet waar je het voor doet!!!

liefs cenn

hey   cenn   muienbeest bedankt   voor jullie reactie
ok ik ben geweest ik hoefde echt niet nevieus te zijn want het ging echt heel heel goed
die deed niet pijn ik heb eerst de inwendige echo gehad die zag er heel netjes uit   daarna moest ik naar de eierstokken gaan kijken   dat vondt ik de aller leukste   ik kon in mijn   baarmoeder zien   GAF hoor   ik zag de eitjes heel duidelijk er is eentje aan het rijpen die was echt groot   echt iets leuk om te zien . en nogmaals de gynacoloog is echt heel leuk aardig en alles je kan je gewoon thuis voelen daar . ik moet woensdag weer daar heen om te kijken of de eitje al gesprongen heeft . ik blijf maar duimen en ik hoop dat jullie ook voor mij door blijven duimen   . het gaat echt spannend worden
ik hoop dat ik jullie voldoende heeft geiinformeerd   en nogmaals bedankt voor het duimen
xxxx jes     groetjes

Hoi Jantje!!

Ik ben te laat met duimen voor je...maar gelukkig heb je er een goed gevoel aan overgehouden...Spannend joh!
Lijkt me leuk om te kijken naar je eitjes....en dan woensdag weer terug..nou ik ga alvast voor je duimen dat het eitje gezond en lekker springt!!
Mag ik vragen...na hoeveel rondes heb je een afspraak met de gyn gemaakt?
En is dit dan de eerste test die een gyn afneemt?
Zelf ben ik namelijk al 16 rondes aan het proberen...en wacht ik mijn NOD van 10 april af..daarna ga ik naar de dokter voor een doorverwijzing naar de gyn....
Ik voel met je mee in deze spanning....

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan