gynacoloog

hallo dames wij zijn nu 13 maand bezig en ook nog steeds niet raak nu moeten we 29 oktober dus naar de gynacoloog kan iemand mij vertellen wat ons hier te wachten staat zo ongeveer????????????????????

Hoi Brigith, welkom op dit forum, bij iedereen is het eerste bezoek aan de gyn anders. Ik zal je vertellen hoe het bij ons is gegaan.

-er worden allerlei vragen gesteld, jouw gezondheid, die van je man, over je cyclus of je je eisprong voelt, op welke leeftijd je moerder in de overgang ging, hoe vaak sex, pijn bij sex enz enz.
-er is een inwendig echo gemaakt om de baarmoeder en eierstokken te kunnen zien, en baarmoederhals is bekeken.
-bij mijn man hebben ze gevoeld, of ballen goed zijn ingedaald enz enz.
-ik moest bloed laten prikken op allerlei dingen en mijn man moest een potje met zaad inleveren (daarna).

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen veel succes ermee en laat effe horen hoe het was.

Liefs Molly.

Ha Brigith,

Ik denk dat het bij iedereen wel weer iets anders is gegaan. Zoals Molly het beschrijft, zo ging het in grote lijnen ook bij mij, al verliep het allemaal wel erg snel. Vragen over familie en sexleven kreeg ik niet, alleen maar de vraag of ik regelmatig ongesteld was en hoe mijn medische verleden eruit ziet.
De onderzoeken bij man en mijzelf waren precies zoals door Molly aangegeven. Ik denk dat je er ook wel op kunt rekenen dat gelijk de eerste keer ook het inwendige onderzoek wordt gedaan.
Veel succes.

Gonnie

HOI Brigith
Bij mijn is het ook zo ongeveer gegaan.
Eerst werden er ook aardig wat vragen gesteld.Maar ik denk dat het bij anders ligt want ik werd na mijn miskraam niet meer ong omdat ik altijd al een onregelmatige menstruatie had.

Ik loop al sinds maart bij een gyn ze controleerde de zaad van mijn man en kreeg allerlei bloedtesten. Het heeft wel een aardige tijd geduurd voordat ik echt aan de pillen werd gezet ik kreeg ze pas in julli.Maar ik las op de forum dat sommige ze best snel hebben gehad dus ik hoop voor je dat het allemaal meevalt ik hoor graag snel weer wat van je.

strerkte!!
gr NIEM

Hoi,

Ik kan me bij bovenstaande meiden aansluiten. Wij zijn vier weken geleden voor het eerst naar de gyn. geweest. Er is bij mij bloed geprikt, inwendig gekeken en twee weken geleden is er bij mij weer bloed geprikt op de vierde dag van mijn menstruatie. Er is ook gelijk een uitstrijkje gemaakt omdat ik net een oproep van mijn huisarts had gehad (ben net 30 geworden...) Overigens is er bij mij vriend niet gekeken maar heeft hij wel zaad ingeleverd. Over twee weken hebben we weer een afspraak en krijgen we de uitslag. Veel succes! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan