gynacoloog

dinsdag moet ik naar de gynacoloog toe voor een gesprek of ik daar moet blijven lopen of terug mag naar de verloskundige ik hoop dat ik naar de verloskundige mag ik hoop er ook een klein beetje op dat ze misschien even een echo maken om te kijken anders moet ik wachten tot de 17 de dat duurt nog zo lang hahaha

ow spannend... ik hoop idd dat ze een echo maken... ik merk dat ik er nu veel rustiger onder ben of het allemaal goed is enzo...

uiteraard is de verloskundige prettiger (denk ik) maar bij de gynacoloog kunnen ze misschien op meer gebieden beter in de gaten houden??? ik weet het niet hoor...

Nou iig heeeeel veel succes dinsdag, ik ga het die dag op mn werk vertellen hihi, ook spannend...

Liefs Kim

Ik ben ook onder behandeling bij de gynaecoloog vanwege mijn diabetes, maar ik moet zeggen dat me dat met mijn 2 andere zwangerschappen heel goed bevallen is.
Wat extra controles en echo's, wat wil een zwangere vrouw nou nog meer!
Het is nu nog maar de vraag of ik een leuke gynaecoloog krijg, het is toch wel fijn als je er een goed gevoel bij hebt.
Succes Dinsdag meid en ik hoop dat je ook ff een echo krijgt!

Liefs,
Claudia

Hoi Sylvia..Ik moet ook bij de gyneacoloog lopen. En ik vind het helemaal niet erg. Wat Claudia inderdaad zegt: meerdere controles maar ook meer echo's. Ik heb bij de eerste zwangerschap een goed gevoel daar aan over gehouden dus ik vind het helemaal niet erg dat ik weer onder controle ga bij de gyneacoloog.

Succes morgen meid
Gr Andrea

Terug
Bovenaan