gynaecoloog 21-02-2012

Hoi hoi,

Vandaag bij de gynaecoloog in het ziekenhuis voor een controle afspraak. Alles door genomen hoe het zit voor mij ivm ziekte. Ik moet hoe dan ook in het ziekenhuis bevallen, maar ik als alles goed gaat mag ik dan wel gewoon naar huis.

We hebben vandaag voor het eerst heel even het hartje mogen horen en weer een echo gehad. Ik ben nu 11 weken en 5 dagen, dus echt zo leuk :-D

Hoe bijzonder weer! Fijn dat t goed gaat meid!
Ik moet ook onder behandeling van de gyn en dus int zkh bevallen, is mij goed bevallen en vind die extra checks erg fijn. Heb geen verloskundige gemist ofzo.
Succes meid!

Ik vind zelf de extra controles ook fijn, ben vaak erg onzeker en dat is door mijn ziekte gekomen, dus dan is het fijn als je extra in de gaten gehouden wordt.

Mag ik vragen wat bij jou de reden is dat je extra onder controle staat?

Mijn baarmoeder heeft een lichte afwijking qua vorm en hierdoor heb ik een kans dat ik een vroeggeboorte krijg (mn zoontje is met 40w6d geboren dus hoeft niet) en ik heb maar 1 nier. Allemaal totaal niet schokkend maar mn gyn zegt; better safe than sorry! Prima!

Bij jou is t dus wel vanwege je ziekte, ik snap dat je dan minder vertrouwen hebt in je eigen lijf, hopelijk krijg je gedurende je zwangerschap steeds meer t vertrouwen terug!!

Terug
Bovenaan