Gynaecoloog geweest... eindelijk eisprong!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Hoe is het met jullie? Allemaal aan het wachten tot de NOD eraan komt?

Ik ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest! We zijn inmiddels zo'n jaartje bezig, maar ivm met schildkliermedicatie ben ik naar de gyn doorverwezen. Eerst leek het erop dat mijn hypofyse het allemaal niet goed aanstuurde, maar ik heb een week of 5 terug mijn schildkliermedicatie verlaagd en werd toen zo ineens na 6 weken ongesteld na eerder 2 en zelfs drie maanden niet ongi te zijn geweest!

Dus mijn cyclus loopt nu beter, maar de gyn verwachtte niet een eisprong.. Mijn eitjes groeiden niet goed, omdat mijn hypofyse en schildklier het niet goed doen.. Maar vanmorgen kreeg ik dus een echo en toen bleek er een heel mooi groot eitje te zitten!! En zei de gyn dat ik tegen mijn eisprong aan zat! Hij was helemaal verbaasd! Ik moet dus nu om de dag gemeenschap hebben tot volgende week woensdag. Dan wordt er bloed geprikt om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong is geweest of dat het eitje vroegtijdig afbreekt.. En dan hoor ik de uitslag twee weken later!!
Ben dus heel benieuwd, ook al wordt ik wel ongesteld, ik wil graag dat mn cyclus normaal wordt en dat ik een eisprong heb in eerste instantie! Dat had ik 5 weken terug wel een beetje afgeschreven nadat ik toen bij de gyn was geweest,m omdat hij best negatief was...  Dus ik hoop dat het dan een beetje op schiet allemaal!!! En als mn cyclus dan normaal is, hopelijk word ik dan snel zwanger, ik kan niet wachten!!

Nou wat een lang verhaal weer...  maar ik moest het even kwijt!
Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!!!
Succes!
Liefs Anne!

Hi Anne,  

Toch  goed nieuws, fijn voor je! Ik  hoop dat je snel zwanger bent!

Laat je weten hoe het verder loopt?

(zit misschien in zelfde schuitje, morgen meer onderzoek, dus ben erg benieuwd).

Liefs,

Amber

Hoi Anne,

Ik hoor niet op deze site thuis, maar ben zo lekker aan het surfen. Ben momenteel zwanger van mijn tweede kindje, maar wil toch even reageren.
Het klinkt zo bekend voor me allemaal. Ik was voor de eerste ook na meer dan een jaar rommelen met de menstruatie naar de gyn geweest. Ik werd bijna nooit ongesteld. Tijdens het onderzoek zagen we ineens een heel mooi groot ei........schitterend en nog mooier........twee weken later was ik zwanger !
Nu weet ik wel dat ik veel geluk heb gehad en ik gun het jou ook van harte toe!

Veel succes, Hanneke

Hi anne,

Dat wordt een spannende tijd voor je!
Ik zal voor je duimen! Ookal ben ik dan maar een vreemde voor je!

Succes!

groetjes,
Tante Majellie

Hee,

In principe zijn we allemaal maar vreemden van elkaar, maar dat is ook het leuke en makkelijke eraan ! Ik vind het iig wel lekker om hier wat te schrijven enzo..

Jeetje wat gaaf om te lezen dat je dan toch na twee weken zwanger was! Ja mijn gyn zei dat we nu goed moesten vrijen en dan hoopte hij dat het dan nu zou lukken! Ik hoop het ook, ben erg benieuwd en heb bijna de neiging om voorzichtig te gaan doen haha.. niet echt nodig natuurlijk. drinken en roken doe ik toch al niet dus dat scheelt..

Amber hoe waren je onderzoeken?? hoezo zit je in hetzelfde schuitje, omdat je ook bij de gyn loopt of vanwege schildklier enzo??
Succes ermee!!

Liefs Annelies!

Terug
Bovenaan