Gynaecoloog geweest

Hoi hoi

Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest
Naar me eigen berekening was ik 8+1 maar de echo daar gaf 6+4 aan met een kloppend hartje de gynaecoloog zei dat beetje achter loopt en dat we moeten afwachten hoe het verder loopt ze zei dat ook een miskraam kan worden.. ik maak me niet zo druk omdat mijn gevoel heel positief is en dat ik het gevoel hebt dat het wel goed zit en 10 mei weer naar de gynaecoloog ben benieuwd duimen maar
 
Maar hoe heb je gerekend? Vanaf de laatste menstruatie? Want dan kan je cyclus toch langer zijn geweest, en innesteling wat later? Ik zou me niet druk maken hoor. Plus: die eerste meting is sowieso lastig omdat t milimeterwerk is.. vast allemaal in orde. Waarom zou een kloppend hartje ineens stoppen? Lijkt me onlogisch!
 
Gynaecoloog heeft helaas wel gelijk. Mijn derde zwangerschap ben ik ook een week terug gezet. Dacht ruim 7 weken te zijn maar bleek 6+2, ook hartje gezien. Maar met.8+3 helaas geen kloppend hartje meer. Maar er zijn ook genoeg verhalen waarbij het gelukkig wel goed gaat. Moet ook zeggen dat mijn gevoel ook niet goed was bij die zwangerschap.
 
Ja na de vroeg geboorte van mijn dochtertje heb ik onregelmatig gehad dus ik denk ook dat het daar aan licht was dinsdag nog naar ziekenhuis geweest konden ze niks meer zien dus moest volgende dag gynaecoloog bellen dat heb ik ook gedaan mog gelijk om 10 uur komen en er is ook gekeken en zagen ze gewoon vruchtje met kloppend hartje hij zei verder dat ik me niet druk moest maken omdat met de termein kon beetje licht roze bloed.. ik heb ook nergens meer last van .. 10 mei gaan we maar weer checken of alles daar binnen goed gaat
 
Terug
Bovenaan