gynaecoloog geweest...

A

Anoniem

Guest
hoi,
ik zou jullie op de hoogte houden omdat ik al 5 maanden niet ongesteld ben geweest, dus hierbij mijn verhaal:

Vanmorgen ben ik bij de gynaecoloog geweest. Ik heb een inwendige echo gehad en nu blijkt dat ik heeeel veel eitjes klaar heb liggen in mijn eierstokken.

Hij vertelde mij dat ik te weinig hormonen heb om ongesteld te worden. En nu houden de eitjes het ook tegen.

Ik heb medicijnen meegekregen (primolut) en daar moet ik morgen mee beginnen.

als het goed is dan wordt ik binnen een week ongesteld. En dan moet ik bij de 2e dag van me menstruatie bloed laten prikken.

Hij gaat dan mijn hormonen bekijken en dan krijg ik een medicijn om al die eitjes af te breken, zodat het helemaal 'schoon' is van binnen.

Daarna gaat hij ons verder helpen om zwanger te worden!

Ik mag nu deze maand ook niet meer proberen om zwanger te worden want het zou mogelijk kunnen zijn dat de eitjes losraken (hij had het over een stuk of 20!!!) en als er zaadcelletjes aanwezig zijn dan kunnen alle eitjes bevrucht raken!! En dat is nou ook niet de bedoeling hahaha!

Mijn volgende afspraak is op 8 juni dus dan weet ik meer.
Sorry voor mijn lange verhaal!!

Heey meid,

Wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt gekregen!!!!!!!!!! Nu kan je weer verder en weet je wat er aan de hand is!

Maar liefst 20 eitjes!!! Je moet er idd niet aan denken dat die allemaal bevrucht raken hihi!! Dan nog maar een maandje even rustig aandoen, je weet nu iig geval wat er speelt daarbinnen en dat er dus iets aan gedaan gaat worden!!!

Succes meis!!
Liefs ciomama

hahaha nee ik hoef liever geen 20 kinderen!!

Maar er zaten nog veel meer eitjes al 20, maar hij zei dat als er 1 loskomt dat er gelijk een stuk of 20 mee komen!!

Ik heb dus al die jaren mijn eitjes opgespaard.

Ik was vanaf me net 15e aan de pil gegaan omdat ik een vriend kreeg (is inmiddels sinds sep. 2010 mijn man!!)

Nu ben ik 21 (bijna 22) dus ik heb waarschijnlijk bijna 7 jaar mijn eitjes opgespaard.

Ik ben blij dat we er nu uit zijn naja bijna dan.

Wij gaan dus eigelijk binnenkort aan de eerste ronde beginnen ipv de 8e ronde want ik was helemaal niet vruchtbaar.

hey meis..

eindelijk duidelijkheid. wat is dat fijn zeg.
ik herken mijn zus heel erg in jou verhaal.
mijn zus had het zelfde wel eitjes maar geen eisprong.
zij heeft aan de hand van hormonen spuiten dan toch eisprongen gekregen en op die manier toch zwanger geworden.
ze heeft nu 3 dochters waaronder een 2-ling bij de laatste keer.

dus als je vragen hebt of dergelijke.. vraag maar raak dan vraag ik het aan mijn zus..

succes met de primolut..

liefs..

succes met de primolut!
wel fijn dat er naar gekeken word nu!
ik ben net van een kuur van 10 dagen af
vind het ongelooflijke troep.

ik werd pas 5 dagen na het nemen van de laatste pil ong.

bedankt voor alle reacties!!

En angell82.. als me een vraag te binnen schiet, dan vraag ik het ;)

2ps: dat kan wel kloppen dat het een aantal dagen duurt. Het moet namelijk weer helemaal op gang komen.
Mijn gynaecoloog zei dat het wel een week kan duren.

wat goed zeg dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is. kan je er eindelijk echt voor gaan. ja ik denk ook dat je maar beter weer kan denken dat je nu aan ronde 1 begint. een fris begin.
heel veel succes

Succes de aankomende tijd en fijn dat er iets gevonden is en dat je er makkelijk er wat aan kan doen.

Succes zometeen met de 1e vruchtbare ronde

Liefs Kim

Terug
Bovenaan