Gynaecoloog geweest

Ben nu 36 weken enhij hoeft me pas weer over 3 à 4 weken gezien, huh.... Mis ik nou iets, waar zijn de controles bij de verloskundige dan voor weekelijks? Ja zolang je je kindje goed voelt hoef je niet te komen als dit niet het geval is bel je ff en dan kom je even langs voor controle kan 24 uur per dag. Pfffff de eikel, het moet de beste gyn zijn hier in het ziekenhuis maar hij is zo lomp!! Wat als ik vruchtwater verlies en dat dan niet door heb, vraag ik nog half in de deuropening. Dan heeft je kind het ook minder naar zijn zin en neemt de beweging af!! Vreemde zaak vinden jullie niet??

Nou idd dat zou mijn gyn niet zeggen die plant ook al ver van te voren alle afspraken. Gewoon bellen voor n controle, je niet laten afschepen. T is jouw lichaam en kindje.

Wat een rare gyn. is dat de normale werkwijze daar?
Je hebt recht op die bezoekjes.
Je hoord nu elke week te komen voor controle.
ik ben 35 week loop ook bij de gyn.
dit omdat mijn suikers bij de suikertest iets te hoog was.
Dus loop vanaf 30 week controles bij de gyn daarvoor bij verlos. moet mijn suikers ook zelf in de gaten houden

Als ze volgende week dit bij mij zegt ga ik hier echt niet mee akkoord.
Dan eis ik ook ook dat dat goed in de gaten word gehouden.

Wat ga je er aan doen?

Heel raar idd. Je loopt toch ook niet voor niets bij de gyn, meestal is dat toch een extra toezicht? En je kan alles wel afwimpelen met dan voel je de kleine minder, dan hoeven we net zo goed helemaal niet meer op controle. Ik zou er achteraan gaan. Succes!

Wat belachelijk zeg !!!!
Niet mee akkoord gaan zou ik zeggen !! Het is juist zo belangrijk die controles op het eind.. je weet nooit.. en je bent zo gauw "te laat".. en wat dan !?
Uiteraard komt het niet vaak voor dat je te laat bent of dat er wat gebeurd, maar als dat wel zo is, wat dan ! ?? Je hoort zo van die nare verhalen, daar wil je niet aan denken.
Je hebt recht op controles !! Laat je niet wegsturen !

Succes meid !

Ik moet elke week op controle, ene week vk en andere gyn. Mijn gyn zegt ook zelf wanneer hij me weer terug wil zien. Ben nu 37wk en 4 dgn en ik vind t wel fijn dat ze me goed in de gaten houden. Als ik jou was zou ik proberen of je contact met een vk kan krijgen en die eens vragen hoe of wat. Deze werkwijze klopt van geen kant!

Succes!

xx

Terug
Bovenaan