gynaecoloog/gezocht

Hoi allemaal,
Hoest? Ben niet meer zo vaak online. Ben vandaag naar de gynaecoloog geweest. Zij zei dat ze geen zorgwekkende dingen zag. Ik kreeg een uitstrijkje, inwendig onderzoek en een inwendige echo. Ze zag wel activiteit in mijn eileiders, maar deze verliep niet zo als zou moeten. Verder zag ze dat het baarmoederslijmvlies wel verdikt was. Ben benieuwd wanneer ik eens ongesteld ga worden, want anders gaat zwanger worden ook niet lukken. Moet nu over een aantal weken weer terug komen voor bloedonderzoek, gesprek met vpk'e en dan gaan ze ook het zaad van mijn vriend testen. Hoop echter dat ik voor die tijd vanzelf al ongesteld ga worden. Verder ben ik op zoek naar meiden rond mijn leeftijd (23)die ook al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden.(3/4e jaar nu)

Liefs jackje

Hallo Jackje,

Tjee wat een onderzoeken he.....
Tis allemaal geen pretje. Maar wel goed dat ze het kunnen onderzoeken denk ik dan maar weer.
Ik ben zelf nu al een half jaar bezig (of eigenlijk moet ik zeggen wij he, want vriendje doet ook mee hahah)
Ik ben zelf 25 bijna 26. En elke maand ik ook voor mij weer een vraag hoe en wanneer komen de rode vijanden weer.
Ik hoop dat je wat steun bij de meiden hier kan vinden. En laat even weten hoe het onderzoek bij je vriend is gegaan...
Liefs Flower

Hoi jackje,wij zijn vanaf november bezig en ik heb die bloedonderzoeken net gehad en het zaad van mijn vriend is ook getest,bij de inwendige echo konden ze niets ontdekken.de 27e hebben we uitslag,spannend allemaal wel,hoor!
ik wordt wel ongesteld maar het begint steeds heel raar.
succes,meid! hopelijk wordt je snel ongi
gr. petra

Hoi Jackje,

Ik ben ook al vanaf maart niet meer ongesteld geweest. Ook diverse onderzoeken gehad. Wordt er moedeloos van. Ga nu twee weken op vakantie en de HA adviseert om goed te ontspannen. Ik ben ook 23. xxx

Terug
Bovenaan