Gynaecoloog of fertiliteitsarts?

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/advies.</p><p>Ik heb een zwangerschapswens, maar na verschillende onderzoeken heeft mijn gynaecoloog bij mij PCOS gediagnostiseerd. Hij stelt een behandeling met Letrozole voor. Als dat niet werkt, moet hij mij doorverwijzen naar de fertiliteitspoli (in een ander ziekenhuis) voor een andere behandeling. (Mijn gynaecoloog zit in een zelfstandig behandelcentrum, zonder fertiliteitspoli). </p><p>Mijn vraag is of het zinvoller is om voor de start van het traject al over te stappen naar een fertiliteitspoli, zodat, als er toch een andere behandeling nodig is, ik direct op de goede plek ben. Of toch eerst de behandeling met Letrozole ingaan via deze gynaecoloog, die mijn situatie al kent en ook de onderzoeken heeft gedaan? </p><p>Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn jullie in behandeling voor je zwangerschapswens via een fertiliteitspoli of gynaecoloog?</p><p>Dank alvast!</p><p> </p>

Het is in principe vaak hetzelfde, alleen de behandelingen kunnen anders zijn.
Ik zou eerst de Letrozol proberen, dit geeft niet veel bijwerkingen en sommigen worden met 2,5 al zwanger. 
Wil niet zeggen dat het bij jou gelijk raak is natuurlijk maar wie niet waagt die niet wint.
Ik ben nu met 5 mg bezig en deze slaat mooi aan.. mn bijwerkingen zijn nihil.
veel succes

Wat fijn dat deze dosis goed aanslaat bij je! Doe jij deze behandeling via de gynaecoloog of ben je naar de fertiliteitspoli geweest?
Jij ook veel succes, hopelijk volgt er voor jou snel positief nieuws!

Terug
Bovenaan