Gynaecoloog zegt:

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ...,
 Voor mij is dit alweer een poosje geleden ,dat ik een berichtje heb neergeschreven, omdat ik even afstand moest nemen.

Allereerst wil ik alle meiden die ondertussen zwanger zijn geworden, van harte feliciteren, heerlijk geniet ervan.

En dan mijn verhaaltje .hihihihi
Ik loop sinds oktober nu in de medische malle molen.... WE zijn in februari twee jaar bezig ... Nu heb ik vanaf juli netjes getempt , in oktober de errste afspraak gehad , onderzoek gehad ...inwendige echt gehad ...baarmoederuistrijkje gehad.... En alles was goed ... Mijn god wat was ik blij, maar ik moest nog wel ff bloed prikken en mijn mannetje moest zijn goedje ook even laten testen...
En ik moest doorgaan met tempen... Nou is goed toch , zo gezegd , zo gedaan.
Nu moesten we 23 november weer naar de gyn en zij zei alles is goed je baarmoederuitstrijkje , je hormonen, en je mannetje zijn goedje is ook goed ...
Toen gingen we kijken wanneer ik dan weer moest bloed laten prikken want de vorige keer was een verkeerde timing. Toen zzat ze naar die temperatuurstatus te kijken en toen zeg ze ± misschien ben je wel zwanger !!!!!!!!! ik en mijn ventje helemaal verbouwereerd, had wel de laatste dagen een vreemd jolig gevoel in mijn buik, mijn borsten zijn gevoeliger , en wat steekjes in mijn lies gehad...,maar ik dacht nee dat zal wel niet toch=
Maar goed wij zitten daar en toen zeg ze DE zin die iedereen graag wil horen die kinder wil. Mijn ventje en ik niet verder op doorgegaan dom dom dom.. , maar we waren te verbaast. EN we zijn verder doorgegaan met het gesprek ..over wanneer ik moest bloedprikken, dat was dus die zelfde dag en afgelopen maandag. We hebben nu een afspraak voor over 5 weken,maar ik wordt nu toch wel ff nieuwsgierig...
Ik moet ergens tussen aankomende donderdag ongesteld worden en volgende week zondag.
Het is echt bizar, dit zou ze toch niet als geintje gezegd hebben,das dan wel een heel gemeen geintje toch...? Twee mensen die heel graag kinderen willen die in de MM lopen omdat het niet lukt en dan dat zeggen als geintje.... ZO gemeen zijn ze toch niet ..? Prompt voel ik weer vanalles .....
Ik zal dit zeggen het zou theoretisch gezien nog kunnen ook.... ik bedoel we hebben goed geklust enzo....
Maar dit wilde ik ff kwijt ... willen juliie alsjblieft even reageren erop .....
Dank jullie wel ...

GRZ BER

Zo hee ja snap ook niet dat ze het zal zeggen als ze daar geen reden toe had. Pff moeilijk zeg. Heel veel succes!

Hoi Lilian ,

Dan je wel voor je lieve reactie ...
Het is toch wat he ..... hihihihi wat een spanning en sensatie allemaal , maar ondertussen kriebelt het bij mij , of nu wel of niet een test moet doen hahahah Denk dat ik nog maar even afwacht ... om mezelf niet zo teleur te stellen ...
 Nou doeg grz Ber

Spannend zeg! Hoop van harte voor jullie dat je zwanger bent! Zou toch super zijn na zo'n lange tijd! Ik duim voor jullie! En succes nog met wachten!

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo   leeuwtje06,

Dank je voor je lieve reactie ...
Tja het is wat he , maar goed we wachten rustig af ,moet aankomende week ergens ongesteld worden tussen donderdag en volgende week zondag , dus tja je kan niet meer doen dan afwachten ...
toch? Maar ondertussen wordt ik hier langzaamaan gillend gek ...
Heb vanmorgen toch een testje gedaan en natuurlijk gaf hij weer negatief aan ... niet zwanger dus .. tja wat moet je dan .... ik weet het ook niet meer hoor ...
HEb ook helemaal geen zin in gedonder aan mijn lichaam.... Maar goed das voor latere zorg ...
Verder doe ik net of ik die test niet gedaan heb en hou me vast aan de enige strohalm die er is ... ooooo please laat die arts het goed hebben ....
Nou meid dank je wel nogmaals enne tot gauw grz ber

Ik kan met je meeleven wat het testen betreft. Ik voel me ook zwanger, maar tot nu toe geen positieve test. Van de huisarts-assistente mag ik op maandag een afspraak maken als ik nog geen positieve test heb en me nog zwanger voel. Hoogstwaarschijnlijk mag ik dan een echo... De dagen zijn zo lang...

Groetjes en sterkte, Marisa

Oh, bij mijn eerste duurde het ook heel lang voor ik een positieve test had, vandaar dat het nu zo gaat...

Terug
Bovenaan