gynaecoloog

Hoi allemaal,

Heb gisteren de huisarts terug gebeld en die zei dat ik een afspraak moest maken voor de gynaecoloog. Moet deze week ook nog terug komen bij de huisarts. Vraag me af hoe nu verder? Had niet verwacht dat ik meteen naar de gynaecoloog zou moeten. Ik dacht er wordt vast bloed geprikt en daarna nog een tijdje wachten of menstruatie op gang komt. Weet iemand wat ik ongeveer kan verwachten bij 1e bezoek gynaecoloog? En wat duurt dat lang eer je daar aan de beurt bent! (3 mnd)

gr Jackje
 
Hoi, ik denk dat je een inwendige echo krijgt en een gesprek natuurlijk.wel bal
en dat het zolang duurt;kun je niet kijken of je bij een ander eerder terecht kunt?heb ik ook gedaan,gewoon je verhaal doen als je een afspraak maakt.(nou ja,gewoon..)de inwendige echo stelt niet zoveel voor hoor,ik voelde er eigenlijk niets van,alleen dat je op een tafel ligt met ontbloot onderlichaam is natuurlijk niet prettig. (terwijl ik als de dood ben voor inwendige onderzoeken)
hopelijk heb je er wat aan en wie weet heeft een ander nog meer waar je wat aan hebt,
succes!
 
hoi hoi ik heb de gyn gebeld en kon binnen een maand al terecht
ik kom uit Den haag en heb een afspraak bij het MCH ziekenhuis (westeinde)
niet dat je er veel aan heb *alleen als je in Den haag woont misschien!!
liefs Debbert
 
p.s. wat mij te wachten staat weet ik ook nog niet ik zal het op me af laten komen en zie wel wat er gebeuren gaat ...hoe moeilijk dat ook is hoor!!
liefs Debbert
 
Terug
Bovenaan