gynaecoloog

Hoi allemaal,
Hoest?
Ik ben vandaag naar de huisarts geweest voor verwijskaart. En heb toch nog maar naar een ander ziekenhuis gebeld voor afspraak gynaecoloog. En wat denk je daar kan ik volgende week terecht. Scheelt nogal he bijna 3 mnd of 1 week. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. En raar maar wil onderhand na een half jaar wel weer eens ongesteld worden. Want geen menstruatie= geen eisprong.
Liefs jack
 
goed gedaan ,meid! dat scheelt een hoop onzekerheid die extra weken.het valt vast allemaal mee en anders hebben ze er vast iets voor;dat hou ik mezelf ook steeds voor als ik de 27e de uitslagen krijg! positief blijven,succes! en hou ons op de hoogte he?
gr. petra
 
Hoi jackje,
Ik ben na het stoppen van de pil ook 8 maanden niet ongesteld geworden.. Kan je vertellen dat het in het begin vreemd is.. bij elke pijn rende ik naar toilet maar naar 2 maanden rennen was ik er aan gewend en toen het opeens kwam had ik zo'n rugpijn buikpijn crisses.. Daarna is het gewoon gelijk weer regelmatig gekomen.. Inmiddels ben ik al 3 jaar gestopt en nu met ronde 3 bezig.. succes bij gyn!!
liefs anne33
xx
 
Terug
Bovenaan