Gynaecoloog

Op 23 augustus ga ik voor een eerste controle naar de gynaecoloog.

Ik krijg dan een echo en waarschijnlijk krijg ik dan ook te horen of ik uit voorzorg aan de bleodverdunners ga. Ik heb een trombose verleden, helaas kon een uitgebreid onderzoek naar stollingsafwijkingen niet gedaan worden. Dit kon pas 4,5 maanden na de zwangerschap. Maar ja ik ben weer zwanger dus onderzoeken heeft wederom geen zin.

In ieder geval is de eerste echo gepland en is het verder gewoon afwachten.

Ik voel me best goed. Wel moe (alhoewel ik mijn baas ook wel een beetje de schuld hiervan wil geven), niet misselijk, een drukkend gevoel onder in de buik.

Meiden ik denk aan jullie en hopelijk zie ik jullie straks op ons april 2006 forum.
Ik wacht daar op jullie zodra het forum is aangemaakt.

Kus
Miep

Hoi Miep,

Spannend zo'n echo!! Hoop je natuurlijk snel te mogen volgen. Fijn dat je je lichamelijk goed voelt. Kun je ook een beetje genieten van deze zwangerschap? Ben erg benieuwd hoe ik hier zelf op zal reageren. Lijkt me toch wel extra spannend natuurlijk.
Wij beginnen vandaag weer met klussen en dan ook weer me spanning afwachten...
Hou je op de hoogte.

Groetjes Ineke

Hoi Miep,

Nog een kleine maand wachten voor je echo, spannend! Maar wel fijn dat je nu de datum al weet. Dan kun je daar naar toe leven en uitkijken.

Liefs Nanda

Hoi Miepie,

Fijn te lezen dat het goed met je gaat! Mmm, zo'n eerste trimester is toch een aaneenschakeling van wachten, hè. Nog een maand voor je eerste echo... Raar om te merken dat de weken hier omvliegen. Vier weken zijn echt zo om in dit stadium. Nou ja, daar weet je alles van, nietwaar.
Ik hoop echt dat de gyn straks alleen maar mooie berichten voor je heeft. Wel jammer dat je niet weet waar het bij je kleine ventje aan gelegen heeft, want nu is het wel moeilijk om iets te kunnen doen om herhaling te voorkomen. Je weet immers niet wát je moet voorkomen. Ik duim voor je dat je op een dag wakker wordt om te merken dat de eerste 20 weken om zijn. Want ik gun je zo een ontspannen zwangerschap!

Weet jij trouwens iets over Biaggi en Chili? Ik was benieuwd naar ze, maar vooral van Chili kan ik geen recente berichten vinden. Ik had veel contact met haar op het zwanger worden forum en ik hoop zo dat ze na haar miskraam ook weer snel zwanger is geworden.

Liefs, Inge

Terug
Bovenaan