Gynaecoloog

Hallo meiden,

Ik zit al maanden (sinds die ontsteking van het baarmoederslijmvlies) met een genant probleem. Ik heb extreem veel last van schimmelinfecties. In het begin niet alleen rondom de vagina, maar ook het hele gebied rondom de anus. Dat laatste is nu niet meer gelukkig (kon echt niet meer naar het toilet zonder het uit te schreeuwen van de pijn).

Vandaag weer terug geweest bij de ha en die weet het nu niet meer. Hij heeft er al een paar flinke behandelingen tegen aan gegooid. Hij draagt me daarom over aan de gynaecoloog. Daar kan ik gelukkig maandag al terecht.

Iemand die dit herkent?

Gr Ingrid

ja ik herken het helaas maar al te goed, hoeveel infecties ik al gehad heb, bij deze laatste zw.schap bijna constant zelfs gr@#r, gek wordt je ervan,, hopelijk heeft de gyn een oplossing!
Je hebt die eieren en zalfjes natuurlijk al gehad!?
Succes hoor

Hola Ingrid,
Dat is heel vervelend en ongemakelijk voor jou!
gelukkig kunt je binnekort naar de Gynecoloog ik heb ook probleem,maar kan ik pas over 2 weken terecht :( . (niet zoals je)mijn hegtingen zijn niet goed en ik denk dat moet onder de mes nog een keer ik heb ook veel pijn en last van sliijm.
Ik moet nog ff laten cheken pufff Ik heb al genoeg had met elker keer alles laten zien.
Ik wens jou succes en hoopelijk kunnen de dokters jou snel helpen.
Succes
Liefs Emi

Beetje raar misschien maar al eens een tampon geprobeerd met magere yoghurt?
Dit herstelt je zuurgraad in je vagina waardoor schimmels geen kans hebben,
zou het eens een weekje proberen en iedere dag even een tampon met yoghurt.
Heb er in het begin van ons trouwen ook superveel last van gehad en menig kuurtje geprobeerd maar dit helpt hier het best.

Liefs Marina

Ik weet natuurlijk niet hoe fanatiek jullie tussen de lakens zijn na de bevalling, maar hou je er rekening mee dat je man er ook een kuurtje tegenaan gooit?
Anders blijven jullie mekaar namelijk over en weer 'besmetten'.

Heb dat ook een periode kort achter elkaar gehad en nadat mijn man 'meegekuurd' heeft op advies van de huisarts, was het voorbij!

Succes!

Inderdaad mannetje mee laten kuren. Dat heeft bij ons een hoop opgelost. deppen met azijn (1 deel azijn met 10 delen water) helpt ook wel en een tampon er indopen en inbrengen. Werkt iets sterker dan yogurt. En weet niet of je ha dit middeltje al geprobeerd heeft: Fucithalmic. Is eigenlijk een ooggel die mijn ha bij mij heeft voorgeschreven toen ik al 2,5 maand met een infectie liep en we alles geprobeerd hadden. (inclusief alle kweek, soa-testen enz.) Moest er ook wel diflucan bij slikken en niet eenmalig maar een week achter elkaar. Na een week was ik er eindelijk van verlost. Ook ik lag compleet open van onderen. Van het begin van mijn schaamlippen tot anus toe. (sorry, ben op de onsmakelijke toer vandaag)

Nog even ook op je voeding letten.
Weinig suikers, geen paddestoelen, zo min mogelijk gist. Weet het niet allemaal precies meer maar zoek het candida-dieet eens op. Niet heel strikt gaan volgen want dan ga je van je graad.

@Juulke: sinds die ontsteking in de week na mijn bevalling is er iedere keer iets. Activiteit tussen de lakens is helaas niet mogelijk.... besmetting over en weer is dus niet aan de orde!

Allemaal bedankt voor de tips in ieder geval. Ik wacht nog even maandag af... de ha heeft al zoveel geprobeerd, wil nu niet nog meer zelf gaan dokteren. Maar als de gyn met niets komt, dan toch maar aan de yoghurt?? Of aan het dieet? Zucht.........dit is zooooo irritant.

Terug
Bovenaan