Gynaeloog!

Hoi,

Zijn er hier ook meiden die via de gynaeoloog moeten? Bij onze eerste mocht ik gewoon via de vk maar heb ik nogal een vreselijke bevalling gehad met alle toeters en bellen en vorm nu een risico?

Wanneer bel je de gyn? Die zitten vaak al heel snel vol? Mijn spiraal verwijderen kon ook pas na 4 weken?

Groetjes

Ja, vind het zeker weer spannend maar gelukkig niet eng. Wat ik wel eng vond was dat het lang duurde dat we zwanger waren, was zo bang dat er door mijn eerste bevalling iets beschadigd was ofzo. Maar ben zo in de bonen. Het besef begint er nu langzaam te komen. Hoe voel jij je en wanneer mag je naar de vk?

Groetjes

Ik heb gebeld en mag 5 augustus komen, eerst echo en daarna bij de gyn. Ik dacht dat ze die apparatuur op de kamer hadden staan ofzo maar dat ik appart. Pffff 3 weken wachten. Heb nog niet echt klachten, alleen moe maar wil zo graag e bevestiging. Nog ff wachten dus.

hoi hoi
vandaag heeft mijn verloskundige gebeld en wij kunnen overmorgen al. ook omdat wij heel graag weten hoeveel babies we nu gaan ontvangen

groetjes sabine

Terug
Bovenaan