Gyneacoloog

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik volg al een tijd het forum, maar dan 'Zwanger worden'. Inmiddels vind ik dat het lang duurt en heb ik dit van de week aangegeven bij mijn huisarts. Hij gaf mij een doorverwijzing naar de gyneacoloog.
Ik ben 32 jaar en moeder van een zoontje van 16 maanden. Mede daarom kon ik door verwezen worden.

Ik weet alleen niet wat ik verwachten moet. Ga je meteen de medische molen in, zijn er eerst gesprekken? Hoe gaat zoiets?

Groetjes

Ellis

Waarschijnlijk krijg je wel wat onderzoeken. Ze nemen bloed af, maken een inwendige echo en misschien nog een zaadonderzoek. Voor de rest zal hij waarschijnlijk je cyclus willen weten, weet niet of je dat een tijdje bijgehouden hebt, maar ze zullen er wel naar vragen. Mochten ze iets tegen komen ga je in principe gelijk de molen in. Heel veel succes en maak je niet teveel zorgen.

ik denk dat de vrouwen op het "als het langer duurt" forum ook wel een goed antwoord kunnen geven.
succes

Ik heb na mijn eerste miskraam en weer 10 maanden wachten ook een verwijzing gekregen voor de gynaecoloog.
Ik kreeg eerst een uitgebreide vragenlijst thuis en in het ziekenhuis nog meer vragen.
Dan kreeg ik een inwendig onderzoek en moest ik 2x een bloedonderzoek ondergaan. !x tijdens de menstruatie en 1 op de 21e dag.
Mijn vriend kreeg ook een potje mee om ook dat te laten onderzoeken.

Aan de hand van de uitslagen gaan ze dan verder kijken.

Terug
Bovenaan