gynecole

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik mijn berichtje op dit forum plaats. Had geen zin om het op 'zwanger worden' forum te zetten. Ik ben in nov.'03 gestopt met de pil, en heb dan 3 maanden geen maandstonden gekregen. Pas in februari kreeg ik mijn regels. Had toen wel een afspraak bij de gynecole. Zij wou nog 3 maanden wachten om te zien of mijn cyclus in orde kwam. Vandaag (na 3 mnd) ben ik terug bij haar geweest. Ik heb mijn regels ondertussen wel elk maand gekregen maar wel heel onregelmatig, eerst 34 dag, 30 dag, en nu zit ik op 32 dag en nog steeds niets in aantocht! De gynecole heeft vandaag een inwendige echo gedaan en mijn bloed genomen, om te laten checken of ik wel werkelijk een eisprong heb??
Moet vrijdag bellen om het resultaat te horen en ze ging ook een zwangerschapstest laten doen. Ben benieuwd, maar denk niet dat ik zwanger ben :( Zou te mooi zijn om waar te zijn dat ik vrijdag ben en ze me zou vertellen ...
Als ik geen eisprong heb, wil ze direct met medicatie beginnen. En als ik wel een eisprong heb, moet ik nog 3 maand proberen en dan eventueel met medicatie starten.
Ik weet dat de meeste onder jullie al langer bezig zijn met zwanger te geraken, en hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik me toevoeg aan dit forum??
In iedergeval wil iedereen hier heeeel veel succes wensen met snel zwanger worden en tot mails
groetjes
A.

Hoi,Hoi,
Wanneer je je hier lekker voelt,voeg je je maar lekker aan dit forum toe, je bent wat mij betreft van harte welkom! Bij dat andere forum loop je gewoon steeds tegen dingen aan waarvan wij het stadium al zijn gepasseerd en wanneer je dan leest '"help word ik ooit zwanger, ik ben al 3mnd bezig". Tja daar werd ik in ieder geval erg moedeloos van!
Groetjes Pluk

Terug
Bovenaan