Gynecoloog!!!

Hallo dames,

Ik kan a.s donderdag al naar de gyn dit is een spoed afspraak, ik moet zeggen dat ik best wel zenuwachtig ben ik slaap slecht s`nacht en dan lig ik te piekeren.
Ik kreeg een spoed afspraak omdat het vorige om een drieling ging.

Ik ben vanmiddag met onze dochter naar huisarts geweest en hij heeft mij een verwijs brief gegeven voor de kno arts ik kan 17 mei daar naar toe en dan gaan ze kijken wat ze er aan kunnen doen bij Aniek.Er zijn meerdere kindjes bij wie de amandelen er uit zijn gehaald hoe is dit verlopen.

Groetjes Willy

ook namens mij heel veel succes donderdag! wat fijn dat je al zo snel terecht kan.

en idd succes bij de kno. hopelijk kunnen ze wat voor jullie betekenen.

liefs, do

ook namens mij heel veel succes donderdag! wat fijn dat je al zo snel terecht kan.

en idd succes bij de kno. hopelijk kunnen ze wat voor jullie betekenen.

liefs, do

Hoi hoi,

Hoe ver ben je dan? Want ik had een echo met 5 weken en toen konden ze nog niks zien (inwendig) wel dat ik zwanger was, maar vrucht was te klein.
Dit zeg ik alleen om je te waarschuwen. Ik moet woensdag weer en ben dan 7,4 weken.
Ik duim voor je dat alles oke is.

Bij mijn dochter is haar neusamandel verwijderd en ze heeft pas buisjes gehad.
Keelamandel zit er nog. Maar dat laatste is wel het pijnlijkste. Ook neusamandel is goed pijnlijk hoor. Bij Myrthe kwam er nog bloed uit haar neusje en ze was flink overstuur. Ze moeten goed drinken voordat ze weer mee naar huis mogen. Bij keelamandel krijgen (hier wel) twee verdovingspleisters op hun handen. Inprincipe krijgen ze geen infuus, maar mocht het verkeerd gaan, dan is de plek alvast verdoofd.
De operatie kost 5 a 10 min en is dus zo gedaan. Ik mocht mee de opearatiekamer in (laatste keer niet, mag namelijk niet als je zwanger bent!!) en vorige keer dus papa. Je mag er bij blijven tot ze slapen. En zodra ze uit operatiekamer komt, dan heb je haar alweer in je armen.
Laat je goed voorlichten over het hoe en wat.
Als ze besluiten tot opereren, moet ze ook bloed prikken, dan weet je het alvast.
Wij hadden bij de bieb een boekje geleend over ziekenhuis (lassa in ziekenhuis) en zelf bij verteld over dat dr oren en keeltje werd geopereerd en dat ze goed moest drinken voordat ze naar huis ging. Dit hielp wel bij voorbereiding. Zeker nu ze wat ouder is.
Heel veel sterkte en sorry voor lange verhaal.

Liefs Irene

Hey Willy, ik kan me erg goed voorstellen hoe spannend het moet zijn om naar de gyn te gaan. Slopend, die dagen van wachten! Laat je weten hoe het is geweest???

Bij onze oudste 3 kids zijn zowel de neus- als keelamandelen verwijderd. Ook hebben ze buisjes gekregen. Het is even doorbijten, onder narcose laten gaan is niet leuk en het eerste uur na het wakker worden is naar, dan huilen ze erg veel of zijn ze boos of flink overstuur. Maar na een paar uur zitten ze blij een ijsje te eten, en wordt het echt een stuk beter. En na een paar dagen merk je er al bijna niets meer van.
Ben benieuwd wat de KNO-arts bij Aniek vindt!!

Hey Willy, ik kan me erg goed voorstellen hoe spannend het moet zijn om naar de gyn te gaan. Slopend, die dagen van wachten! Laat je weten hoe het is geweest???

Bij onze oudste 3 kids zijn zowel de neus- als keelamandelen verwijderd. Ook hebben ze buisjes gekregen. Het is even doorbijten, onder narcose laten gaan is niet leuk en het eerste uur na het wakker worden is naar, dan huilen ze erg veel of zijn ze boos of flink overstuur. Maar na een paar uur zitten ze blij een ijsje te eten, en wordt het echt een stuk beter. En na een paar dagen merk je er al bijna niets meer van.
Ben benieuwd wat de KNO-arts bij Aniek vindt!!

Terug
Bovenaan