Hè, voel me ff ellendig

Ik was lekker vroeg naar bed gegaan want was moe en niet fit, maar kan gewoon niet slapen van de hoofdpijn. Mijn hele kop doet zeer, neus verstopt, heb al ibuprofen genomen maar gaat gewoon niet over. Zo even zeuren

Daarnaast ben ik nu voor het eerst een week alleen thuis met Ivar, Edwin is op vakantie, ik ben vorige week nog een weekje weg geweest dus dan heb je afleiding, maar nu... de hele dag de zorg voor Ivar terwijl ik eigenlijk alleen maar in mijn bedje wil liggen. Maar de eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik me al wel ellendiger heb gevoeld, dus eigenlijk mag ik niet klagen! Vind het maar raar hoor, een week alleenstaande moeder zijn, ppffff.

Nou ik ga eens even bijlezen.

Liefs Jenneke

lekker zeuren mag hoor....en zorg dat je steeds wat te doen hebt...dan vliegen de dagen om...en wat ook helpt...haha...winkelen..leuke dingetjes scoren...

maar ja...dat wordt je misschien wel een beetje depri van je portomonee..
dus ik zou deze tip toch maar niet gebruiken...

dus lekker naar buiten, de frisse lucht in, naar het bos, kinderboerderij of speeltuin
of een doos chocola en een mooi boek  is ook niet echt een verantwoorde oplossing...

SUCCES!

Hoi Jenneke,

Je ziet deze periode misschien als een blik op de toekomst. Maar natuurlijk klopt dat niet helemaal;

Je zult namelijk niet alle dagen hoofdpijn hebben of slecht in je vel zitten. Als je eenmaal je eigen plek hebt en alles achter de rug is en de rust is teruggekeerd heb je ook minder zorgen aan je  hoofd.
Natuurlijk zal het erg wennen zijn, voor jou, voor Ivar en Ivar's vader.
Maar je zult merken dat er ook plaats zal zijn voor leuke momenten. Probeer ze te koesteren. Schrijf ze desnoods op, dan kun je ze nalezen als je een off-day hebt.

En laat de zorg voor Ivar eens aan iemand anders over zodat je tijd voor jezelf hebt.

Sorry, ik kom met allerlei adviezen terwijl jij gewoon even stoom wilde afblazen en niet om adviezen hebt gevraagd. Maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt!

Hoe vordert de scheiding (weet eigenlijk niet meer of je getrouwd bent of niet, maar dat maakt ook niet zoveel uit, het blijft een scheiding)?

Sterkte meid!

Ellen mv Julian

Meid,dat is vervelend.
Ik kan me voorstellen dat je het als voorproefje ziet op wat je straks staat te wachten.
Al zal je dan(zoal mijn voorganger al zei)natuurlijk niet altijd ziekjes zijn en lekkereder in je velletje zitten,toch?
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!
Groetjes Tanja

Hoe is het nu? Ben je weer een beetje opgeknapt, zodat je fit genoeg bent om leuke dingen te gaan doen?

Wel doen hoor, anders baal je daar straks van.

Sterkte de komende tijd!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan