Hèhè, daar ben ik weer

Pff, onze pc was helemaal gecrashed !
Echt niet meer te redden! Ik was vreselijk bang dat ik al mn foto's ook kwijt zou zijn, maar gelukkig heeft iemand die nog kunnen redden van de harde schijf.
Heb er wel van geleerd dat ik dus eerder mn foto's op schijf moet zetten of laten afdrukken!

Nu hebben we zolang een pc van mn broertje te leen, stond nog bij mn ouders op zolder. Is wel een traag ding, maar goed, kan eindelijk weer online! (wel goed dat ie traag is, leer ik misschien een keertje geduldig te zijn)
Dus nu maar sparen voor een nieuwe pc!

Ga even bijlezen hoor dames!!

Liefs Annemarie

Hey!

ik heb je gemist hoor! Ik zat er vorige week aan te denken om een topic voor je te openen, maar ik dacht bij mezelf: we hebben haar al zo lang niet gezien dat het waarschijnlijk geen enkele nut heeft omdat ze hier toch niet meer kijkt...
Sorry dus! Gaat het goed met je? In ieder geval wel qua werk geloof ik?
( En je was toch ook aan het afvallen? Anders sorry....! )
We willen meer details dus, hihihi!

Kus, Marieke

Oké, dan moet ik toch maar geloven aan een updateje

Hier gaat alles wel lekker eigenlijk! Marin wordt met de dag bijdehanter! Ze is gewoon een hele vrolijke meid, waar je echt niks mee te doen hebt. Ik vind alleen wel dat ze nog erg veel slaapt. Ze slaapt s morgens nog ruim 2 uur en s middags ook nog wel 2,5 - 3 uur. Dat vind ik wel erg ongezellig hoor! Maar goed, ze heeft het blijkbaar nodig.

Met de andere 2 meiden gaat het ook prima, ze doen erg goed hun best op school. Af en toe wordt ik wel gek van de zooi die ze maken in huis, opruimen ho maar! Maar goed, dat hebben de meeste kids volgens mij. Alleen voel ik me dan schuldig omdat ik naar mijn idee dan de hele tijd loop te mopperen . Dus mijn goede voornemen voor 2008 is: minder mopperen.

Met mn hubbie gaat ook alles lekker, druk op werk en zaterdags aan het klussen bij de buurman. Als de buurman klaar is gaan ze bij ons bezig, krijgen een nieuwe schuur en een bijkeuken.

En met mij gaat het eigenlijk ook prima!! Heb idd op werk 8 uur erbij gekregen, dus zit nu aan 3 nachten per week. Het is een tijdelijk contract, tot mei, en dan kijken we of deze uren bevallen, of dat ik toch terug wil naar 16 uur. Maar tot nu toe bevalt het wel eigenlijk. (krijg natuurlijk ook ineens de helft meer loon, en da's wel erg lekker hoor!)
Het lijnen heeft een poosje stilgelegen, maar ben deze week weer met frisse moed begonnen. Ik was trouwens niet aangekomen in de tijd dat het stil lag, dus dat was wel lekker.

En we hebben sinds 2 weken een jong katje in huis. Echt superlief!! We woen namelijk in een oud huis (1922) en hebben regelmatig last van muizen. Marcel was het zo zat dat hij steeds de muizenval moest legen, dat hij een poes wilde. Toevallig had mn collega net een nestje, en nu hebben we dus een heel lief katertje. Hij heet Maus. (naar het engelse Mouse, maar dan anders, weet ie meteen dat ie muizen moet vangen)

Nou, dat was wel zo'n beetje de stand van zaken heir, als je nog meer wilt weten, hoor ik het wel!

leuk om te lezen dat alles zo goed gaat!!

Maus vind ik een gave naam, ik wou dat ik ook een leuke naam voor onze kat had bedacht, hij heet nu Tommie (hoe origineel...)

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan