Héééé Emmieeeeeee!

A

Anoniem

Guest
Hai lieverd,

Even een berichtje van mij. Ik ben er niet meer zo vaak omdat ik zo vreselijk druk ben en tegelijk ook zo ontzettend moe. Heb dus vaak de puf niet om nog achter de pc te kruipen.

Maar ik ben je echt niet vergeten hoor! Laatst even geneusd naar berichtjes van jou. Ik las dat toch die stomme duivels weer langs waren gekomen. Grrrrrrrrrrrr!!!!!! Oh meisje ik gun het je zo dat je zwanger wordt!!!!!

Waar ik heel veel bewondering voor heb is dat je zo positief weet te blijven! Natuurlijk baal je dat iedereen om je heen wél zwanger wordt, maar dan lees ik al snel weer een lief berichtje waarin je anderen opbeurt. Klasse meid!

Ik hoop echt dat je gauw ook zult juichen, ik blijf heeeeeel hard voor je duimen en hier ook weer een nieuwe voorraad glitters:
************************* ************************* ************************* ************************* ************************* *************************
************************* ************************* ************************* ************************* ************************* *************************
Zet hem op meid, houd de moed erin! Ik heb nog steeds het vertrouwen dat het ook voor jou komt. En wát een lieve mama zul jij worden!!!!!

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!!!
En al ben ik er vaak niet, ik denk even goed aan je!!!!

Tess

Hoi Emmie,
Even een stukkie schrijven zodat het berichtje weer op de eerste pagina staat....
Groetjes!
Tess

heeeeeeeee meissie

ik sluit me helemaal bij Tess aan!!! We duimen allebei ontzettend hard voor je hoor!!!

lieve meid, heeeeel veeeeeel sterkte en geluk toegewenst!!!

knuffel sweety

Lieve lieve meiden!!! wat zijn jullie ook schatten!! wat lief dat je helemaal speciaal een berichtje voor mij aanmaakt!! echt, daar knapt een mens van op!!! heb het hele weekend op mijn nichtje van 4 maanden gepast...zo n heerlijke lekkere schat!! maar wat verlang je dan dubbel naar zo n lieve kleine hummel hè!   maar ik hoop dat ook ik een keer moeder mag worden!!!! ik hoop dat het met jullie ook goed gaat!! pas een beetje op je zelf hè! heb zondag nod....ik spring naar de glitters, en ik duim!!!!! hou jullie op de hoogte!!!!! Liefs en een dikke knuffel terug!!!!!!!!!!! Em

Hoi tess en de andere meiden , ik ben hier bijna nooit meer maar heb vakantie en zat even te lezen , hoe is het , groeien de buikjes al???

hier is het weer onzeker, nod 29-8 en gister en vandaag wat helder bloed en slijm.....klein beetje , enekele drupples , weet het ook niet meer hoor , ga over paar dagen naar turkey op vakantie met man en kids hoop dat de duivels wegblijven....

Leuk om weer eens met jullie te kletsen, een hele dikke knuffel van Daan

heeeeeee

wat spannend voor jullie joh!!!! hopelijk is het zo ver voor jullie allebei!!! gun het jullie echt heel erg hoor!!! buikje groeit idd erggggg hahahaha maar dat geeft niet. morgen vertel ik het op mijn werk dan ga ik rond het chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop jullie kennen ze vast wel!!! daarna heb ik lekker 2 weken vrij echt zin in!!!!
emmie:: ik hoor het echt he hoe het gaat!!!
daan:: fijne vakantie en hoplijk is het innestelingsbloed he..:)

liefs meiden!!!!

sweety

Lieve Emmie en Lieve Daan,

Ik zit hier heel hard voor jullie te duimen en te hopen en te duimen en te hopen en .....
Het gáát lukken meiden! Echt waar heus weet zeker natuurlijk wat dachie dan enz enz enz. En óók als die rotduivels weer komen dit keer - heb vertrouwen, hoe moeilijk het ook is! De glitters gaan écht werken! Jullie duimen voor mij heeft geholpen en mijn duimen en hopen en glitters gaan voor jullie helpen!

Laat wat van je horen, ik probeer tussendoor op te letten voor jullie berichtjes, want ben heel benieuwd en leef helemaal met jullie mee, ook al typ ik wat minder dan vroeger. Ik denk aan jullie, want denk maar niet dat jullie zo makkelijk van me afkomen hoor!

Heel veel liefs en   en knuffffffffffffffffffffffffffffff
en Daan hele fijne vakantie lekker ontspannen en genieten en alles loslaten en kom lekker bruin weer terug!

Tess

Terug
Bovenaan