quote: Hester1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2005 23:01:08&apos
);
hoi hoi meis,
dank je wel voor je berichtje onder die van mij hoor.
Ik slik ze ook niet meer.
Maar even niet over mij, hoe is het met jou?
Ik hoop dat het goed gaat hoor. Jij bent hier ook nog maar weinig zag ik al.
Laat nog eens wat van je horen joh, ik wil graag weten hoe het met je is.
Veel liefs Hester
Wat lief dat je naar me vraagt !
Ik ben hier inderdaad niet zoveel meer, want ik sta een beetje stil momenteel zegmaar, er valt dan zo weinig te vertellen.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zoveel mensen hier meer ken. Begrijp me niet verkeerd hoor, want het is goed dat daar een soort verloop in zit.
Maar ik lees nog elke dag even mee, dus echt afwezig ben ik niet, haha!
Weet niet of je mijn berichten nog gelezen hebt, maar ik ben dus weer wachtende op bloeduitslagen, omdat enkele stollingswaarden niet goed bleken te zijn. In april krijg ik de uitslag.
Tot die tijd moet ik op safe van de gynaecoloog, dus vandaar mijn stilstand.
Blijken de stollingswaarden dan nog af te wijken, dan moet ik bloedverdunners gaan gebruiken als ik weer zwanger zou zijn. Maar nu weet ik dus nog niets eigenlijk, het kan nog alle kanten op.
Hoe het met me gaat? Ook daar heb ik over geschreven.
Ben heel hard aan mezelf aan het werken momenteel, want ik ben het zat om me zo somber te voelen. Alleen dat is een proces dat tijd kost, maar ik ben wel weer op weg, stap voor stap zegmaar.
Meid, nogmaals heel lief dat je naar me vroeg, dat vind ik dus zo fijn aan dit forum, je bent nooit alleen!
Tot gauw weer,
Ariane