Hé hé computer al weken niet bruikbaar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Sorry heb lang niets van mij laten horen. Op de één of andere manier heb ik geen internet meer maar wel verbinding....???? (draadloos dan). Nu heb ik vanavond ingelogd op het netwerk van mijn buren.... foei foei foei.

Wist niet eens dan dit kon hahaha (onbeveiligd netwerk).

In ieder geval zag ik dat jullie onze droppies ook vlees en vis te eten geven.
Ik doe vers en een potje afgewisseld maar maken jullie dan vlees/vis zonder kruiden??.

Gewoon weer ff nieuwsgierig.

Jeannette mv Sem 22-09-2006

Slim hoor, inloggen op 't netwerk van je buren. Hier heeft iedereen 't beveiligd.
( ja, heb ik al eens geprobeerd toen ik geen internet had. )

Maar sorry, ik kan je geen antwoord geven, zoonlief weigerd alle kookkunsten van mama.....

Groetjes Marina.

ja, vlees of vis zonder kruiden. Ik bak het wel in olijfolie, geeft er ook al wat smaak aan. Ik zat er alleen wel net over te denken langzaam wat kruiden te gaan introduceren, maar Lukas is 10 maanden dus dan kan dat denk ik ook wel.

Joh meid ik wist niet eens dat dit mogelijk was maar bij het aanmelden krijg je alle netwerken in de buurt te zien.... tja als die van mij om één of andere duistere reden niet werkt ga je toch iets anders proberen.....     hahaha

Maar in ieder geval alles zonder kruiden qua vlees en vis dan...!!!
Ja dat krijgt Sem nu ook maar ondanks dat dit alles dan vers is, wat hij overigens heerlijk vindt zit er aan de potjes toch meer smaak.

Wanneer laten jullie je kindjes wennen aan kruiden en specerijen...???

Groetjes
Jeannette mv Sem 22-09-2006

Terug
Bovenaan