Hé hé...

Hoi hoi,

Ben even niet zo aanwezig geweest,ons kleine meisje was zooooo ziek.Dubbele oorontsteking,opgezette amandels,snotverkouden,hoesten,diaree en overgeven.Ze is al niet zo dik,nou....nu is ze helemaal zo klein, vind  haar zo zielig!!Gelukkig is ze sinds gisteren weer aan de beterende hand,eet ze weer en hoe,echt met schrokkende geluiden erbij.Slapen gaat ook weer beter en ze begint ook weer met spelen.
Eigenlijk hebben we geen klagens,ons Tess is nu pas echt voor de eerste keer echt ziek geweest.We zijn maandag voor het eerst met haar bij de huisarts geweest.Maar ach, het is nooit leuk als je kleintje zo ziek is.
Dus vandaar,ik ga lekker even bijlezen,want er zijn weer volop nieuwe topics zie ik!!

Liefs Kitty en Tess

Hai Kitty

Heb je je vuurdoop bij de ha met je meisje dus gehad.......... Niks aan he, als ze ziek zijn? Hopelijk is ze snel weer de oude, beterschap!!

Liefs
Susan

hey meis,

wat zielig zeg dat je kleine lieve mooie meissie ziek is/was....hopelijk gaat het nu weer stukken beter....

tis erg vervelend als ze niet fit zijn....je hebt dan liever dat jezelf ziek bent...tenminste dat vind ik dan altijd...

geef haar maar een hele dikke knuffel van ons...en een kusje van Yoëll

liefs denise

Terug
Bovenaan