Hé he', eindelijk.... een tandje

A

Anoniem

Guest
Hai hai.

Nou, de titel zegt het eigenlijk al he? Lune heeft eindelijk haar eerste tandje. Zo zit de arts van het CB nog te vertellen dat het nog wel even kan duren, ze zaten er wel, maar ze voelde ze nog niet echt, en zo  zit het eerste puntje er!! Mocht ook wel eens tijd worden, zo na 11  maanden.  
Gelukkig  heeft ze er ook niet echt veel last van gehad. Wel rode billen, niet echt willen slapen. Normaal slaapt ze al om half 8 en gisteren  moest ze heel hard huilen en sliep ze ook pas om kwart voor 9. Op mijn buik, dat wel, maar ze sliep tenminste.
Nu maar afwachten wanneer de rest volgt.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Groetjes Jolien

Hai meid,

wat leuk zeg!! Dat 1e tandje blijft bijzonder!! Het kan vanaf nu wel snel gaan hoor
Heb jij ook al zo'n flinkerd?? Dylano geeft ook geen kick als hij tandjes krijgt, ja, hijs mss wat hangeriger en ietwat verhoging, maar huilen??? Nee hoor!! Gelukkig heeft ie dat van zn mama

Groetjes Debby.

Hihi, bij Jesse is het ook nog wachten op de eerste.. Er zit al wéken een wit puntje links onder in de hoek maar verder komt ie ook niet...
Mijn oudste had zijn eerste tandje bij de 5 maanden, en die had zijn gebitje compleet (incl. kiezen) toen ie 1 jaar was.. Dat zie ik nu nog niet gebeuren hahahaha..
Gr. Anne-Marie

Tiango kreeg eerst zijn 2 onderste tandjes.. toen 2tandjes boven(naast de voortanden) en een dag later die 2 voortanden.. dus 4 tanden in 2 dagen, hij had er toen wel last van, huilerig en hangerig......
ze zijn nu inmiddels allemaal door..
hij word zaterdag 9maanden..

wilde dat eventjes kwijt.. groetjes

Hoi Jolien,

Nou, bij Sven denken we ook elke keer dat ze komen maar hij is nu nog steeds tandloos.
Toen hij 5,5 maanden oud was, had hij een dag ineens koorts, rode wangen en hij wilde helemaal niets. Wij dachten meteen, er komt een tandje! Je ziet bij zijn tandvlees onder ook duidelijk de profielen van 2 tandjes maar doorkomen, ho maar.
Nu had hij vorige week weer twee dagen koorts, rode wangen en enorme stinkende poepluiers. Dus   wij dachten weer: nu komen ze echt door.
Maar tot op heden nog steeds geen tand in zicht.
We moeten dus maar geduld hebben..................

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Ohhh wat leuk ,het eerste tandje dat ziet er gelijk heel anders uit.
Steeds minder baby,zeg maar.Nou maar kijken hoe snel de rest volgt.

Joyce is alweer bijna 11 maand,maar daar is nog niets in zicht.
Ik ben benieuwd wanneer ik een soortgelijk berichtje kan plaatsen.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan