Hé kids, ik weet iets leuks!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb iets leuks gedaan afgelopen zaterdag. Papa was buiten aan het klussen. Ik wilde de hele tijd naar hem toe, maar dat mocht niet van mama, dus die hield de deur mooi dicht.
Mama moest toen even iets buiten weg gooien. Ik dacht nog: dit is mijn kans! Doet ze zo maar voor mijn neus de deur weer dicht! Ik boos natuurlijk! Ik begon flink te huilen en te mopperen, maar mama en papa waren niet onder de indruk.
Toen heb ik mooi de onderste knip van de deur dicht gemaakt!
Daar waren ze wel van onder de indruk. Ik zag bij mama zelfs lichte paniek. Ze stonden te gebaren dat ik de knip weer open moest maken, maar ik deed net of ik haar niet snapte. Eigen schuld, dikke bult! Hadden ze me er maar ui moeten laten.

Uiteindelijk hebben ze mijn grote zus van zolder geroepen en die heeft de deur open gemaakt.
Wel gemeen, want ze hebben meteen de onderste knip eraf gehaald. Kan ik het kunstje niet nog een keer doen.

Groetjes, Bas

hey hallo!
Jeetje wat een leuk idee is dat zeg, mn ouders hebben de onderste knip bij de voordeur er al af, omdat onze kat dit geintje ook al eens heeft uigehaald... en tja de achterdeur, daar zijn ze altijd (ws daardoor) heel voorzichtig mee, maar mss als ze dat een x niet zijn, dan kan ik het ook wel eens uitproberen.
En je kreeg vast nog een extra lekkere knuffel van je moeder of niet??? haha...

nou vind t een goeie grap!

doei hoor, xxx van Jelte.

Hoi Bas,

Ik ken dat... Ik heb dat laatst ook bij mama gedaan en toen had mama echt pech...
Ik heb namelijk niet een grote broer of zus die de knip er van af kan doen en mama had ook geen sleutel in haar zak, hihi.
Mama ging toen naar de schuur en kwam toen terug met een paar rare dingen en toen ging ze het raam er uit halen??? En deze brak ook nog eens!!
Rare was dat mama niet eens boos was terwijl ik toch zat te lachen...
Af en toe snap ik hun niet hoor...

Groetjes,

Kyra

Haha, goede grap hoor!!
Helaas doet mijn mama als ze even naar buiten moet zelf de onderste knip erop, en omdat die met een knopje weer van de knip af moet kan ik dat nog niet zelf ..
Maar ik verzin wel iets anders hahahaha..
Groetjes Jesse

Hoi Bas,

Wat een goede grap zeg. Helaas kan ik dat niet doen omdat wij geen knippen op de deuren hebben maar erin heeft mama mij net uitgelegd. Wij hebben kunststof kozijnen en daar zitten ze in verwerkt. Deze werken alleen met de sleutel en daar kan ik toch echt nog niet bij. Dat is veel te hoog ook al omdat ik nog niet zelf kan gaan staan. Daar heb ik nog graag hulp van mama of papa bij.

Ik vind het wel heel leuk als ik je verhaal zo lees. Ik ga ook maar eens zoeken of ik iets leuks kan vinden.

Groetjes
Maaike

hoi hahaha
jadie onderste knip is er hier al af,dit hadden papa en mama namelijk al eens meegemaakt met de poes.die had de onderste knip er op gedaan en toen moesten ze door het wc raam.hahaha

gr anouk

hee das een goeie,jouw pappa en mama zullen vast geschroken zijn!
ik kan je helaas niet na doen want wij hebben de knippen in de deuren zitten..dan moet ik eerst de deurklink omhoog halen en daar kan ik nartuurlijk nog niet bij..
ik ga wel vaak bij de achterdeur staan koekeloeren en als mijn pappa en mama dan na binnen willen dan houd ik gewoon de deur nog vast en omdat ze bang zijn dat ik val wachten ze eerst tot ik ga zitten maar soms doe ik dat lekker niet..nou ajuus dikke knuf v jayda

hoi
wij hebben ook gen knip op de deur, maar erin. Ik kan de deur dus niet op slot doen.
Gelukkig kan ik wel genoeg andere dingen uithalen
ik haal bijvoorbeeld de kast leeg als mama aan het koken is. Vooral de plastick zakjes vind ik erg leuk. die haal ik dan allemaal uit het doosje en van de rol. Ook de rietjes gooi ik door de keuken.
Mama heeft nu de kast leeggehaald en er andere dingen ingezet, zoals bakjes enzo, daar mag ik gewoon mee spelen.

groetjes vera

Terug
Bovenaan