Hé Marjan1982, hoe is het met je?

A

Anoniem

Guest
Hoi Marjan,

Lang niets van jou gelezen, hoe is het met je?
Heb je je eisprong al gehad?
Ben je nog begonnen met ovulatietesten/temperaturen|?

groetjes Linny

hoi linny!!

Zit weer een keertje op het forum,was er erg mee bezig,snap je?vandaar niet zo vaak meer op het forum.
Mijn eisprong is deze week! We zijn dus druk aan de klus.Ik ben niet aan het tempen/ovulatietesten, ik kijk het nog een maandje aan,als het volgende maand niet raak is ga ik tempen of een ovulatietest proberen.Wel spannend allemaal! Als het goed is is mijn NOD 3 juni.

En hoe is het met jou?Ik zag dat jouw NOD 24 mei is?Voor jouw dus erg spannend zo een kleine week  voor de NOD!! En heb je het idee dat het deze keer raak is??
Ik hoop het zo voor je en ik zal voor je duimen!

Ook ga ik 8 juni op vakantie naar de dominicaanse rep,hoop  dus erg dat het raak is deze maand,gaan we met z'n drietjes.

Bedankt voor je berichtje,erg lief!

Laat je mij het weten hoe het verder gaat met je??

veel liefs marjan

Toevallig he dat we samen tegelijkertijd op het forum zitten. Ik heb deze maand ook niet zo erg veel gereageerd, wel steeds de verhalen gelezen. Slecht hè?

Lekker zeg dat jullie over 2 weken naar de dominicaanse republiek gaan. Wij zijn twee jaar geleden naar Cuba geweest. Was echt een hele ervaring, normaal gaan we nooit zo ver weg.

Ik heb vorige week m'n eisprong gehad, heb ook voor het eerst ovulatietests gebruikt. Ik was al een week aan het testen 's morgens en werd al wanhopig, omdat ik steeds niets zag. Maar, op dag 16 zag ik eindelijk heel duidelijk een tweede streepje. Uiteraard hebben we deze dag en de dag erna geklust. Ik had rond de eisprong en drie dagen erna  ook heel erge buikkrampen. Nu voel ik eigenlijk niets, ja alleen een beetje een ongigevoel. Heb niet het idee dat het gelukt is deze maand.

Ben je lekker vrij vandaag?

Veel succes met klussen en dat jullie er maar veel plezier aan mogen beleven. Wij vinden het gelukkig nog steeds wel fijn, maar ik denk dat als je eenmaal nog een paar maanden verder bent dat de lol van het 'verplicht vrijen' er toch wel een beetje vanaf gaat.

Liefs,
Linda

Dank je wel dat je voor me duimt, doe ik ook zeker voor jou!
Het zou zo leuk zijn als we samen door mogen naar het februariforum.

In welk gedeelte van het land woon je trouwens, wij in Zuid-Holland, in een dorpje vlakbij Rotterdam

hoi,

Hier ben ik weer!!

Zeker toevallig dat we gelijkertijd op het forum zitten!
Misschien zijn de ongikrampen wel de verschijnselen??hoop het echt!!

Ik woon ook in het  zuidhollandse Katwijk! niet zo ver bij jouw vandaan!toevallig!!!!

liefs marjan

ik ben niet vrij,moet vanmiddag werken,werk in de verpleging!!

en jij?dagje vrij?

groetjes marjan

Ik dacht al dat je in de verpleging zou werken.

Ik werk als opdrachtleider op een accountantskantoor, ben ook nog aan het studeren. Heb vandaag idd een dagje vrij, lekker weer!

Ik hoop dat de ongikrampen verschijnselen zijn, denk het zelf van niet, m'n man denkt dat ik dat zeg uit zelfbescherming. Is waarschijnlijk ook wel zo.

Ik hou je op de hoogte!

Hoi Linny,
Sorry dat ik me er tussen meng maar ik las toevallig dat je in een dorpje vlakbij Rotterdam woon. Mag ik vragen waar je precies woon, ik woon namelijk ook vlakbij Rotterdam (half uurtje rijden ongeveer). Nieuwsgieig ben ik he

groetjes Yara

Terug
Bovenaan