Toevallig he dat we samen tegelijkertijd op het forum zitten. Ik heb deze maand ook niet zo erg veel gereageerd, wel steeds de verhalen gelezen. Slecht hè?
Lekker zeg dat jullie over 2 weken naar de dominicaanse republiek gaan. Wij zijn twee jaar geleden naar Cuba geweest. Was echt een hele ervaring, normaal gaan we nooit zo ver weg.
Ik heb vorige week m'n eisprong gehad, heb ook voor het eerst ovulatietests gebruikt. Ik was al een week aan het testen 's morgens en werd al wanhopig, omdat ik steeds niets zag. Maar, op dag 16 zag ik eindelijk heel duidelijk een tweede streepje. Uiteraard hebben we deze dag en de dag erna geklust. Ik had rond de eisprong en drie dagen erna ook heel erge buikkrampen. Nu voel ik eigenlijk niets, ja alleen een beetje een ongigevoel. Heb niet het idee dat het gelukt is deze maand.
Ben je lekker vrij vandaag?
Veel succes met klussen en dat jullie er maar veel plezier aan mogen beleven. Wij vinden het gelukkig nog steeds wel fijn, maar ik denk dat als je eenmaal nog een paar maanden verder bent dat de lol van het 'verplicht vrijen' er toch wel een beetje vanaf gaat.
Liefs,
Linda