Hé psst, wie is dat nou..?

A

Anoniem

Guest
Ik ben nieuwsgierig, wie zit er nou te klieren op het forum en wie van dit forum had iets op een ander forum gezet??? Of rakel ik nu iets gevoeligs op... ben echt alleen maar benieuwd...

Ik zat vorig jaar ook op het forum voor de julibaby ´s en toen was er een gogemmerd die zich onhandig had uitgelaten over een incident met een hond en een baby (hond had baby gedood in eigen huis). Nou het forum was te klein en ik liet mijn hormonen ook lekker los maar dat vond ik van mijzelf later toch wel jammer.

Ik ben benieuwd wie mij kan updaten.

Groetjes Renske

Het zijn er twee.
Ik heb op het forum zomer moeders 2007 een welkomsberichtje gezet. Hier is ook niks mee aan de hand.

Op het voorjaar 2007 forum heeft (volgens mij) marieke79 een berichtje geplaatst dat ze het onverantwoord vindt om je 4 maanden-oude kindje voorop de fiets mee te nemen. Iemand op dàt forum had dat gezegt. Daar is vanaf hun kant erg heftig op gereageerd. Ze voelden het een beetje zo alsof er was "ingebroken" op hun forum. Wij moeten maar lekker hier blijven.

Volgens mij zat het zo een beetje, maar ik ga me er maar eens weer niet in mengen. Heb ff genoeg aan m'n hoofd en geen zin in gedonder. Ik lees en kijk mee, maar verder niet.

Groetjes happyM.

Hey HappyM,
ik ben er zojuist achter gekomen en zo fraai is het niet, ik heb spijt van mijn openlijke nieuwsgierigheid...

Ik had er verder geen bedoeling mee en wil er niks mee. Dus ook voor ieder ander; bij deze!

Bedankt voor je reactie en laat dit forum zo goed en gezellig blijven!!

Groetjes Renske

Terug
Bovenaan