hé Toulouse

A

Anoniem

Guest
Hoe staat het ermee? Al weer een beetje normaal cyclus gevoel?
kzie je niet meer zo vaak hier....

Haai Toulouse,

Ik las je berichtje en dacht ik moet even reageren. Ik was op gegeven moment ook heel erg bezig met zwanger worden en in de maand dat ik net als jou dacht laat allemaal maar even. Niet geklust op de juiste dagen, maar er voor en erna. En wat bleek ik ben zwanger geraakt in die maand.

Dus soms is het belangrijk om even afstand te nemen en lekker alles zijn gang te laten gaan.

Heel veel succes dit jaar en hopelijk mag dit jaar jullie meer geluk op dit gebied brengen.

Liefs Tebbe,
14 weken en 4 dagen

Hehe Lousje, eindelijk een teken van leven!!

Jij natuurlijk ook de aller aller beste wensen voor 2006. Een veel geluk, liefde en vruchtbaarheid gewenst.

Ik kan het me zo goed voorstellen dat je ervan baalt dat "iedereen" maar zwanger raakt en jij niet. Maar zoals je weet is het helemaal niet raar dat je er een jaar of langer over doet. Nog ff geduld moppie.

Wat een heerlijk vooruitzicht om op vakantie te gaan. Ben echt niet jaloers (grrr). Wij gaan in maart naar Center Parks, hiephoi. Nouja, 't jong vindt dat helemaal geweldig.
Waar gaan jullie naartoe??

Hoop echt dat het ondanks het niet gericht klussen toch lekker raak is deze maand. Zou wel helemaal fantastisch zijn! En na bovenstaand berichtje heb IK in iedergeval goede hoop hoor.

Hier gaat alles goed. De vermoeidheid is toegeslagen en de misselijkheid gelukkig niet. 12 januari heb ik m'n eerste echo. Spannend!! Ben dan 10 weken. Het is een termijnecho en met 12 weken krijg ik dan een nekplooimeting. Moet 'm wel zelf betalen, maar omdat de mogelijkheid er is ga ik het toch doen.

Nou meis, hoop snel weer iets van je te horen.

Kus,

T.H.

Hee Tebbe, goed bericht en je bent niet de eerste die dat meegemaakt heeft...

Lieve T.H., ben je lekker zwanger aan het zijn. Niet misselijk; wat een geluk!
Weet ”het jong” al van d‘r nieuwe broer of zus of kwebbelt ze dat dan lekker door, hihi.
Heb net eventjes gespiekt bij de zwangere dames; spannend zeg; in- uitwendige echo, nekplooimeting, hartje luisteren, noem maar op. Het zit er allemaal aan te komen hè? Hele discussies, oeioei, valt niet mee met die zwangere dames, hihi.

Wel genieten en niet stressen ja!!! Anders kom ik mij er mee bemoeien... kom ik sowieso wel maar weet nog niet welke maand, eerst even zwanger worden.

Dikke kus en Liefs

Jaaaah je bestaat nog!
Allereerst natuurlijk ook de beste wensen voor 2006 dat al je dromen uit mogen komen!
Groot gelijk om even afstand te nemen. Bij de weg bij de eerste hebben we op de niet mogelijk dagen geklust en hij is er toch echt :) Ik vrees wel dat ik gewoon 1x in het jaar vruchtbaar ben :)
Helemaal goed om lekker te genieten met de kerst... Wou dat ik wat meer eran had gedaan.
Morgen een echo ben benieuwd, ook hoe deze is in grootte tov de eerste. De kwalen vallen erg mee inmiddels, niet meer zo heel erg moe en niet misselijk meer. Ben er gek genoeg niet erg mee bezig, geen tijd voor vrees ik.

Helemaal goed dat jullie lekker weg gaan. Zonnig oord of skieen? Ik wil ook, maar moet nog even wachten tot april. Ik hoop dat ik dan goed in mijn vel zit en nog durf te parapenten anders vrees ik echt het ergste voor mijn brevet :(

Pff genoeg geneuzeld, ben blij dat je er nog bent. En nu moet ik strijken want dat is door de vermoeidheid heel erg achter komen te liggen.

Groets Elisa

Terug
Bovenaan