Hè bah!

Hoi Meiden,

Ben net ongesteld geworden (AUW!). Dit was de derde ronde en na een cycles van 12 en 21 dagen zat ik nu keurig op 28! Dat verklaart ook gelijk de pijn die ik twee weken geleden op donderdag heb gevoeld: mijn eisprong!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, zullen we maar zeggen...

Groetjes Kiki

Balen he,

Jammer dat je nu ook weer een ronde verder moet. Mijn ongi is al weer bijna een week over en zit nu tegen onze klus periode aan. Weer een lange maand wachten meid!

Hoop voor je deze maand meer succes.

Kusjes Bibi

Hoi Kiki,
Zo is dat houdt de moed erin. Wij zijn anderhalf jaar bezig geweest. Net toen we alle onderzoeken achter de rug waren was het raak. Ben inmiddels 21 weken zwanger. Gewoon door gaan. Komt allemaal wel goed.
Succes Marianne.

Dank jullie wel voor jullie reacties! We zijn nog maar zo kort bezig dat ik allang blij dat er een regelmatige cycles lijkt te komen! Vanavond kan ik tenminste lekker aan de alcohol, da's weer een voordeel (maar dan ook de enige dat ik kan bedenken)

Liefs Kiki

Hoi Kiki,
Wil even tegen je zeggen dat ik gisteren ook ongi ben geworden...klote he..
Ik had ook precies een cyclus van 28 dagen,dat is wel fijn.En ik heb vandaag een stokbroodje filet americain op...lekker! Mag niet als je zwanger bent. Wij gaan ook weer voor de volgende ronde(5) en hopelijk is het dan wel raak.Ook voor jou natuurlijk.
Ik weet wat je voelt(buikpijn en teleurstelling) en leef met je mee.
We houden elkaar op de hoogte oke?
Over een week of twee weer aan de klus(mag ook wel eerder he,hahaha)
Liefs Esther

Hoi Esther,

Ik heb afgelopen nacht flink aan het bier gezeten en dat vond ik ook erg lekker! Ik schrok me vanmorgen alleen een ongeluk: ik heb namelijk nog maar heel weinig bloed verloren. Volgens mij is het teveel en te langdurig voor een innestelingsbloeding, maar het zit me toch niet helemaal lekker... Ik heb in ieder geval een erg leuke koninginnenacht gehad (lag om half 6 pas in bed!).
Omdat ik niet zeker weet hoe mijn cyclus gaat lopen wil ik ook op tijd beginnen met klussen en lang doorgaan. Misschien ga voel ik ook wel echt mijn eisprong (zo erg als de vorige keer hoeft van mij niet meer) en dat is natuurlijk wel handig! Gaan jullie ook voor een eerste kindje? Jullie zijn net iets langer bezig dan wij, voor ons wordt het ronde 4. Succes en ik vind het leuk om elkaar op de hoogte te houden!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan