hè augustus mama,s , hoe gaat het bij jullie??

Stilletjes hier op het forum...
Hoe gaat het met jullie???
Ik ben nu 22 weken zwanger en voel mijn kleine meiske iedere dag duidelijk bewegen, gezellig hoor!
Maar ze beweegt het meeste als ik druk ben ! Als ik loop of sta te koken, en dan heb ik dus niet veel tijd om er even bij stil te staan. En dan ga ik er ,s avonds echt voor zitten/liggen op de bank, en nee hoor, in diepe rust.Moet haar maar beter opvoeden, ze luistert nu al niet, ;)hahaha! Ik heb 3 kinderen, dus overdag gewoon niet zoveel tijd.
Maar dit is mijn laatste zwangerschap en ik wil er echt zo van genieten, van dat wonder in mijn buik, maar het gaat zo snel, dat benauwt me wel es. Mijn moeder zei gisteren nog, oh, je bent al lekker over de helft dat schiet lekker op!! Maar dat wil ik helemaal niet!!!! Mijn oudste is 7, en ik vraag me af, waar die 7 jaar zijn gebleven?? Ik weet dus hoe snel het echt gaat!! Dus collega-mama,s in spè, geniet heerlijk van dat krummeltje in je buik!!
Ben benieuwd hoe het met jullie is????
Liefs,

hey too-shy,

oh erg hé de tijd die vliegt?! Dit is ook niet mijn eerste zwangerschap en met zn peuter om je heen lijkt het allemaal nog sneller te gaan.
Probeert echt bewust te genieten van alles, want denk ook dat dit onze laatste zwangerschap zal zijn.
We hadden niet zo'n goeie 20wk echo en na wat metingen en echo's vandaag eindelijk een positieve uitslag van een vruchtwaterpunctie gehad....een erge opluchting, dus hopelijk kan ik dr nu echt meer van genieten.
Ben gestopt met werken, dus op zich alle tijd om ale momenten te genieten van de bewegingen van meneer of mevrouw!

Gezellig joh dadelijk 4kids! En de oudste zal t vast allemaal snappen, leuk lijkt me dat!
Wij gaan genieten hoor!!! jij ook!!

groetjes Saskia.
(25wk en 5dg)

hoi saskia.
wat fijn dat je nu een goede uitslag hebt!wat zal dat na een hoop spanning een opluchting zijn!
En we gaan idd genieten!
Leuk dat je reageert!
Groet,
Too-Shy
(22wk en 0dg)

hoi saskia.
wat fijn dat je nu een goede uitslag hebt!wat zal dat na een hoop spanning een opluchting zijn!
En we gaan idd genieten!
Leuk dat je reageert!
Groet,
Too-Shy
(22wk en 0dg)

Hoi Hoi
Het is idd niet zo druk op het forum van augustus!
Wat fijn dat je een goede uitslag heb saskia en nu lekker genieten maar!
Voor ons is het wel de eerste, ben nu 25 weken en voel me over het algemeen heel goed! Als ik maar een beetje rustig aan doe..
De tijd vliegt zeker en ik probeer dan ook om allerlei leuke dingen te doen.. kijk ook wel uit naar mijn verlof hoor, dan gaan we echt genieten en lekker nog even uitrusten voor de drukte begint!

Gr Sola

thanx meiden, tja ga nu echt genieten!
Tis hier ook rustig volgens mij omdat het forum zo vaak kuren heeft, berichten vaker plaatsen dan 1x of foutmeldingen?!

Met het forum waar ik mee schrijf van mijn eerste zoontje zijn we zelf een forum begonnen, erg fijn!!!

Op de hyves word ook nog wel gekletst hoor.

gr. Saskia.

Hey Too Shy

ik kom van het sept forum en ben bijna 18 weken zwanger van onze 4e meid!!...
ik herken zo wat je zegt!!!het gaat zo snel!
geniet ik wel genoeg? dat vraag ik me wel eens af!
bij de anderen was ik er meer mee bezig naar mijn idee...
onze kleine beweegt ook al lekker veel en vooral als ik stil zit maar ik voel dr nu ook als ik beweeg hoor!
geniet er van zou ik zeggen! het is zo weer zo ver!

liefs

Hoi Too Shy,

Een mama met een groot gezin. Hoe doe je dat?!?! Ik verwacht m'n derde kindje en zie vooral een beetje op tegen de praktische dingen, zoals hoe breng je de oudste op school terwijl de 2 jongste nog niet kunnen fietsen? Die van 2 is te groot voor voorop (was al een 8ponder bij de geboorte) en de baby die mag pas met een 1/2 jaar zitten. Zit al te denken aan een fietskarretje. Lopend is het best wel ver, maar om nu steeds de auto te nemen vind ik ook niet nodig. Weet jij raad?

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan