hè augustus mama,s,zijn jullie ook gesmolten inmiddels??

Pffffffffffffffff, het moet ook niet gekker worden, elke dag denk ik, mwa, ik red het nog wel. Maar vandaag stond ik op, en dacht, hoe kom ik die dag dooooorr???
herkenbaar?
wat een hitte zeg! Veel binnen gezeten bij de ventilator en aan het einde van de middag met de kids een waterpistoolgevecht gehouden,heerlijk!! En voor hun niets leuker dan mama drijfnat schieten!Houden jullie het een beetje vol??
Succes er allemaal mee!
liefs,

ook hier maakt de ventilator over uren.
's avonds lekker met dochter in het badje spetteren, en verder doe ik eigenlijk zeer weinig. Hoop dat het toch echt wat minder gaat worden, aangezien we de babykamer nog in moeten richten.

groetjes

he miertje,
ik hoop ook dat het minder word, wij hebben geen zolder,wat inhoudt dat wij op een rommelkamer slapen,waar straks de kleine bij moet. dus nog veel te doen...maar de weersvoorspelling is niet zo gunstig voor ons. Maandag en dinsdag moet het dan gebeuren,want vanaf woensdag weer 30 graden!!!!!!! Succes! Mag ik trouwens vragen hoe ver je bent?

Liefs,

Hallo augustusmamas,
Hier een berichtje van een aprilmama.

Ik wens jullie heel veel sterkte met de laatste loodjes in deze hitte! Ik heb het nu al bloedheet, laat staan jullie met de dikke buiken!

Ik ben op 1 april bevallen van een prachtige dochter Anouk die nu uiteraard ook ligt weg te smelten. We hebben daarom maar een mobiele airco gekocht. Dat scheelt! Slechts een paar graadjes in de temperatuur, maar een hoop in de luchtvochtigheid! Heerlijk... Zeker een aanrader!

Succes dames met de hitte en de bevalling!

Groetjes aprilmama Tamara

Terug
Bovenaan